نجفی گفت برای دهه فجر امسال در بهشهر بیش از یکصد برنامه ز جمله ویزیت رایگان پزشکان به مناطق محروم, نشست روشنگری، افتتاح پروژه اقتصاد مقاومتی و... تدارک دیده شده است.

سرهنگ نجفی بسیج بهشهر دهه فجر

 

 

به گزارش خبرنگار شرق پرس، سرهنگ علی نجفی در نشست خبری با حضور جمعی از اصحاب رسانه که در پایگاه سپاه شهرستان بهشهر برگزار شد با تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام مبارک دهه فجر بیان کرد: دهه فجر دهه ای که در سال ۵۷ با رهبری امام خمینی و حضور مردم همیشه در صحنه به پیروزی رسید و نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای کشور ما به ارمغان داشت.

 

 

وی افزود: این پیروزی بنا به فرمایش امام راحل اول با ایمان به خدا ، دوم بر پایه توکل به خداوند متعال و سوم با وحدت کلمه و حضور مردم قهرمان و نقش برجسته ای که داشتند شکل گرفت و به شکوفایی رسید.

 

نجفی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما هر روز و هروز برجسته تر می شود و این انقلاب بر پشتوانه مردم و نقش پررنگ ملت همیشه حاضر که در همه حال دنباله رو خط امام ، آرمان ها ، اهداف امام و انقلاب گام بر داشتند تحقق پذیرفته است و می توان گفت انقلاب ما بر پایه توکل و ایمان به خداوند ، رهبری پیامبر گونه امام و نقش برجسته مردم شکل گرفته است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهشهر در ادامه اظهار داشت: انقلاب ما تبلور سه اتفاق تاریخی است، اول حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران و پیروزی انقلاب ما مصداق بعثت نبوی پیامبر است که اسلام را زنده نگه داشت و امام نیز بعد از رژیم ۲۵۰۰ ساله پهلوی مبعوث به رسالت شده و نظام جمهوری اسلامی را بنا نهاد ، دوم حاکمیت ولایت فقیه و تجلی غدیر علوی است که در سال ۵۷ با رهبری امام خمینی و امروز با هدایت و سکانداری رهبر معظم انقلاب هدایت می شود و سومین اتفاق تاریخی دفاع مقدس و شهید و شهادت است که تجلی واقع عاشورای حسینی است که با نظام و حاکمیت جمهوری اسلامی گره خورده است و امروز در تمام دنیا و جهان اسلام عظمت انقلاب ما دیده و شناخته شده است.

 

نجفی در پایان خاطر نشان کرد: ایام مبارک دهه فجر امسال هم مثل سال های گذشته با شکوه هرچه تمامتر برگزار می شود و در این ایام بیش از صد برنامه تهیه و تدارک دیده شده است از جمله فضا سازی و آذین بندی معابر ، ویزیت رایگان پزشکان به مناطق محروم، آذین بندی محل شهادت شهدای انقلاب شهرستان، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، نشست روشنگری، افتتاح پروژه اقتصاد مقاومتی، یادواره شهدا،عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات ، جشن بزرگ انقلاب، افتتاح پروژه های عمرانی، اجرای تئاتر و پخش فیلم و در روز ۲۲ بهم راهپیمایی بزرگ یوم الله ۲۲ بهمن از برنامه ها و مراسم تدارک دیده می باشد.
خبرنگار:نیلوفر عنقا