در لیست اصلاح طلبان ساری و میاندورود علی اصغر یوسف نژاد و محمد دامادی معرفی شده بودند. آنجا که برخی از اصلاح طلبان نسبت به قرار گرفتن نام دامادی در این لیست انتقادهایی داشتند و دلیل اعتراض خود را در درجه اول حضور دامادی در لیست اصولگرایان در انتخابات دوره قبل مجلس می دانستند.

لیست مورد حمایت جبهه اعتدالگرایان مازندران اعلام شد/ تفاوت معنادار در حوزه انتخابیه مرکز استان!

 

به گزارش شرق پرس رئیس جبهه اعتدالگرایان مازندران از تهیه لیست نامزدهای مورد حمایت این جبهه برای مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت که این لحظه کاندیدای هشت حوزه انتخابیه در مازندران نهایی شده است.

 

 

 با توجه باینکه محسن صفرپور گفت فهرست نامزدهای این گروه سیاسی در مازندران در اکثر حوزه های انتخابیه با ائتلاف اصلاح طلبان یکی است و تفاوت فقط در جاهایی است که ما دارای نامزد حزبی بودیم , تغییر قابل توجه این لیست در حوزه انتخابیه مرکز استان قابل توجه به نظر می آید.

 

 

در لیست اصلاح طلبان علی اصغر یوسف نژاد و محمد دامادی معرفی شده بودند. آنجا که برخی از اصلاح طلبان نسبت به قرار گرفتن نام دامادی در این لیست انتقادهایی داشتند و دلیل اعتراض خود را در درجه اول حضور دامادی در لیست اصولگرایان در انتخابات دوره قبل مجلس می دانستند.

 

 

حال با توجه به تائید صلاحیت دقیقه نودی یک چهره اصلاح طلب بنام کوروش یوسفی در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود و حضور یوسفی در لیست جبهه اعتدالگرایان و همچنین برخی واکنش های انتقادی نسبت به لیست اعلام شده اصلاح طلبان, ازجمله عدم حضور یوسف نژاد در نشست مشترک با دامادی, این شائبه پیش می آید که احتمالا بر سر نفر دوم حوزه انتخابیه ساری و میاندورود اخلاف نظرهای جدی وجود داشته باشد.

 

 

اسامی کاندیداهای مورد حمایت جبهه اعتدالگرایان مازندران:

 

– حوزه انتخابیه ساری و میاندرود : علی اصغر یوسف نژاد و کوروش یوسفی.

 

– حوزه انتخابیه بهشهر، نکاء و گلوگاه : احمد رضا قلیپور .

 

– حوزه انتخابیه بابل : حسینعلی قاسم زاده و حسین نیاز آذری.

 

– حوزه انتخابیه آمل : عبدالله حسینی

 

– حوزه انتخابیه قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ : عزت الله اکبری ( انتخاب نفر دوم در دست بررسی).

 

– حوزه انتخابیه نور و محمود آباد : عباس یزدانی .

 

– حوزه انتخابیه تنکابن و رامسر : شمس الله شریعت نژاد .

 

– حوزه انتخابیه فریدونکنار و بابلسر : ولی الله نانوا کناری .

 

– حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس : در حال بررسی .

 

صفرپور رئیس جبهه اعتدال گرایان مازندران در پایان گفت: که نامزد این جبهه برای حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس و نفر دوم حوزه انتخابیه قائمشهر بزودی مشخص و معرفی می شود.