تبلیغات کاندیدا ها در فضای مجازی با وجود پایان مهلت تبلیغات قانونی ادامه دارد و در این بین بداخلاقی های انتخاباتی گویا پررنگ تر نیز شده است.

ادامه تبلیغ هواداران کاندیدا ها همراه با چاشنی توهین و تخریب در فضای مجازی!

 

 

 

به گزارش شرق پرس سوت پایان تبلیغات از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه به صدا درآمد اما انگار برخی هواداران کاندیدا قصد پایان دادن به تبلیغ همراه با افترا و توهین کاندیدای خود را ندارند!

 

 

هواداران برخی از نامزدهای انتخابات مجلس در حورزه های ساری, میاندورود و حوزه شرق مازندران(گلوگاه, بهشهر و نکا) با بهره گیری از فضای مجازی اللخصوص اپلیکیشن تلگرام, همه نوع تبلیغ را آزادنه و بدون محدودیت انجام می دهند که متاسفانه در این واپسین ساعات مانده تا رای گیری,  از توهین, افترا و هتک حیثیت رقبا و هر که را که با آنها نیست, دست بر نمی دارند.

 

البته این روزها مسئولان حوزه های انتخابیه تا دلتان بخواهد مصاحبه می کنند و آمار می دهند, ظاهرا همه آمارها خوب و رو به بالاست بغیر از قانون شکنی برخی نامزدها و هواداران آنها, که ظاهرا یا از فضایی که بر رسانه های مجازی و تلگرام حاکم است بی اطلاع هستند و یا ترجیح می دهند بنا به دلایلی این حرمت شکنی ها و تخلفات محرز را نبینند!

 

البته بداخلاقی های هواداران برخی کاندیدا در زمان قانونی کم نبود که این رفتارهای غیرقانونی چه بسا ریشه در سخنرانی ها و اظهارات هیجانی و غیراخلاقی خود کاندیدا داشت.

 

با توجه باینکه برخورد جدی تا کنون با این نوع هنجارشکنی ها شنیده نشد دور از انتظار نخواهد بود که در روز انتخابات شاهد برخی بداخلاقی ها و حاشیه های ناجوانمردانه از طرف این نوع کاندیدا ها و هوادارانشان باشیم.

 

حال باید منتظر باشیم و ببینیم در صورت راهیابی نامزدهای متخلف به مجلس شورای اسلامی آیا دستگاههای نظارتی ساز و کار قانونی مشخصی برای برخورد با اینگونه افراد در نظر خواهند گرفت یا خیر.