حجت الاسلام ملاکریمی دادستان میاندورود به طرفداران کاندیداهای پیروز توصیه کرد از راه‌انداختن کارناوال‌های شادی در خیابان اصلی که قطعا موجبات مزاحمت برای شهروندان را فراهم می‌کند خودداری کنند، چرا که با ایجاد مزاحمت براساس قوانین با افراد خاطی برخورد می‌شود.

ملاکریمی دادستان میاندورود

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی دادستانی میاندورود، حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی با بیان اینکه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان به‌خوبی برگزار شد، اظهار کرد: از مسئولان اجرایی، نظارت و همه افرادی که در برگزاری این انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز مشارکت داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

 

وی بیان کرد: مردم با حضور خود به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و ثابت کردند که به نظام، انقلاب و رهبرشان  پایبند هستند، زیرا به فرموده مقام معظم رهبری، هر کسی با هر سلایق سیاسی، مذهبی و اجتماعی باید برای ایران اسلامی در انتخابات شرکت کنند، مردم میاندورود با استقبال وسیع و گسترده خود بالغ بر ۸۰ درصد آمار حضور را اختصاص دادند.

 

 

دادستان عمومی و انقلاب میاندورود خاطرنشان کرد: این دستگاه اجرایی به‌عنوان یکی از اعضای هیئت اجرایی انتخابات خبرگان رهبری و دبیر ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی شهرستان از ابتدای شروع انتخابات در این دوره با حضور در جلسات و با تعامل و همدلی با سایر همکاران ستاد اجرایی و نظارت، فعالیت چشم‌گیر داشته و در هفتم اسفند نیز این نهاد با تشکیل تیم‌های مختلف نظارت و پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم انتخاباتی به بیشتر صندوق‌های مرکزی شهرستان سرکشی و از نزدیک از روند برگزاری انتخابات با نظارت مطلع شدند.

 

 

ملاکریمی با اشاره به اینکه در بعضی از موارد شائبه تخلفات خرید و فروش آرا و سوق دادن شهروندان به محل اخذ رای برای کاندیدای خاص وجود داشته است، گفت: تیم ویژه دادستانی با شناسایی این افراد از کاندیداهای مورد نظر، سعی در پیشگیری از تخلفات در جهت ترک اقدامات غیرقانونی در چند مورد پس از تذکرات متعدد به لیدرهای چند کاندیداها که به این تخلفات تأکید داشتند، دستور احضار و حتی بازداشت آنان تا پایان ساعت اخذ رای صادر و اقدام شد.

 

 

وی با بیان اینکه از شکل‌گیری حماسه پرشور شهروندان میاندورودی که با حضور خود برگ زرین و پرافتخاری دیگری رقم زدند، ادامه داد: امیدواریم کاندیدای مورد نظر بتوانند با ورود به مجلس در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی، انقلاب و حریم ولایت تلاش کنند و جلوی نفوذ دشمن را بگیرند.

 

 

دبیر ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی شهرستان میاندورود تصریح کرد: به‌عنوان دادستان میاندورود از کاندیداهایی که با انتخاب مردم به مجلس راه یافتند و طرفدارانشان تقاضا داریم که ضمن رعایت قوانین و شئونات اسلامی و احترام به رقبای خود توجه کنند.

 

 

ملاکریمی به طرفداران کاندیداهای پیروز توصیه کرد از راه‌انداختن کارناوال‌های شادی در خیابان اصلی که قطعا موجبات مزاحمت برای شهروندان را فراهم می‌کند خودداری کنند، چرا که با ایجاد مزاحمت براساس قوانین با افراد خاطی برخورد می‌شود.

 

 

وی گفت: طرفداران افراد پیروز در صورت داشتن جشن در سالن‌های سرپوشیده و تالارها اقدام کنند و از حضور در میادین جمعی خودداری کنند و با احساسات دیگر طرفداران غیر پیروز بازی نکنند.