حجت الاسلام فعالی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه گفت: ملت قدرشناس ایران اسلامی در روز هفتم اسفندماه با حضور حداکثری خود در انتخابات به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

رئیس تبلیغات اسلامی گلوگاه:هفت اسفند لبیک ملت ایران به ندای رهبری

 

 به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه ، حجت الاسلام حسینعلی فعّالی رییس این اداره روز دوشنبه ۹اسفندماه ۹۴ گفت :  مردم شریف و همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با لبیک گفتن به ندای رهبر فرزانه با حضوری چشمگیر در انتخابات شرکت کردند و دیده دوستان را شاد و دشمن را کور کردند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه  تصریح کرد: مردم عزیز ایران بارها ثابت کردند که پای نظام ورهبری ایستادند و از روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی گرفته تا هفتم اسفندماه ۹۴ با حضور خود در میادین گوناگون بر استقلالیت و جمهوریت و اسلامیت ایران مهر تثبیت زدند و دشمنان را نابود کردند.

 

 
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه ، با بیان اینکه دشمنان ودوستان جاهل و عوامل وابسته به بیگانگان باید بدانند که ملت ایران هیچگاه پشت به نظام ورهبری نخواهند کرد ابراز داشت : مردم برای دفاع از ولایت و رهبری با دادن خون مثل هشت سال دفاع مقدس از آرمان های نظام و دین مبین اسلام دفاع می کنند.

 

حجت الاسلام فعّالی ، با اشاره به راهبرد دشمن شناسی و بیان قضیه نفوذ دشمن به کشور از سوی رهبر معظم انقلاب در پایان تصریح کرد: ملت فهیم ایران هیچگاه نخواهند گذاشت که پای اجانب بیگانه بار دیگر به ایران باز شود.

 

مسئول ستاد ساماندهی شئون فرهنگی مذهبی شهرستان گلوگاه اظهار داشت : انقلاب ایران اسلامی  با خون بهترین جوانان میهن  مردم شریف آبیاری شد و این بار با حضور خود در پای  صندوق رای مشت محکمی بر یاوه گویان زدند که بدانند مردم ایران با نظام و رهبری همسو و هم پیمان هستند.