فرمانده انتظامی آمل در تشریح کشف جسد سوخته این بانوی 60 ساله که از فعالان قرآنی و ادعیه در مراسم‌های مذهبی بود گفت: در یکی از جلسات قرآن و ادعیه با یک زن 50 ساله ساکن آمل آشنا و همین موضوع منجر به دعوت و سفر او به شهر آمل شده بود.

جزئیات قتل هولناک بانوی فعال قرآنی در مازندران تشریح شد

 

 

 

به گزارش شرق پرس ولی‌الله گنجیان‌مقدم در گفت‌وگو با  فارس در شهرستان آمل گفت: روز شنبه هفته جاری گزارشی مبنی بر مفقودی بانوی ۶۰ ساله بابلی که به آمل سفر کرده و دیگر به خانه بازنگشته بود، اعلام شد.

 

 

وی افزود: این بانوی ۶۰ ساله که از فعالان قرآنی و ادعیه در مراسم‌های مذهبی بود، در یکی از جلسات قرآن و ادعیه با یک زن ۵۰ ساله ساکن آمل آشنا و همین موضوع منجر به دعوت و سفر او به شهر آمل شده بود.

 

 

فرمانده انتظامی آمل تصریح کرد: وقتی این بانوی بابلی به منزل زن آملی وارد شد، همسر او با دیدن طلاهای زیادی که در دست میهمان خود دید، نقشه شومی را در سر پروراند.

 

 

گنجیان‎مقدم افزود: مرد ۵۰ ساله، پس از بیرون رفتن همسر خود برای خرید، بانوی ۶۰ ساله را به قتل رساند و پس از خارج کردن طلا و جواهرات او، مقتول را در حیاط منزلش به آتش کشید.

 

 

وی اضافه کرد: زن و شوهر ساکن آمل پس از رها کردن جسد مقتول در حاشیه شهر، طلاهای وی را که ارزش زیادی داشت به مالخر فروختند که وی یک‌بار دیگر نیز سابقه مالخری داشته است؛ زن و شوهر قاتل در نخستین اقدام با بخشی از پول فروش طلا و جواهرات مقتول، دو گوشی تلفن همراه به ارزش ۵۰ میلیون ریال خریداری کردند.

 

 

این مسئول ادامه داد: قاتل به نام «ه ـ ی» و همدستش «ش ـ ن» ساکن آمل و اهل یکی از استان‎های همجوار مازندران بوده و هر دو آنها ۵۰ ساله هستند.

 

 

گنجیان‎مقدم خاطرنشان کرد: سرانجام روز گذشته و پس از تلاش‎های شبانه‎روزی چند روز اخیر پلیس آمل، جسد سوخته بانوی بابلی به نام «ف ـ م» در حاشیه شهر آمل کشف شد.