خاجیان نایب رئیس اتحادیه تعاونی مصرف فرهنگیان گفت: مسئولان در این خصوص با تعاونی ها همکاری لازم را داشته باشند تا تعاونی های مصرف فرهنگیان کماکان بتوانند محصولات را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهند.

خاجیان گلوگاه

 

 

به گزارش شرق پرس نایب رئیس اتحادیه تعاونی مصرف فرهنگیان مازندران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شرق پرس با بیان اینکه تعاونی های مصرف می توانند نقش مهمی برای تامین کالاهای مورد نیاز فرهنگیان داشته باشند گفت:تعاونی مصرف فرهنگیان گلوگاه با تنوع محصولات بالایی که دارد می تواند به فرهنگیان عزیز گلوگاهی خدمات دهی مناسبی را داشته باشد.

 

خاجیان با بیان اینکه این شرکت در میان تعاونی های مصرف مازندران از شرایط خوبی برای ارائه خدمات برخودار است افزود: اصل کار ما رضایت مشتری است واین اصل با شرایط مناسبی که در اختیار مشتریان قرار می گیرد حاصل می شود.

 

وی بیان داشت:کلیه خریدهای این تعاونی به صورت نقدی است که این امر می تواند به نفع مشتری تمام شود و این تعاونی با تنوع محصولات از برندهای مطرح و شرایط فوق العاده می تواند در مشتری مداری نمونه باشد.

 

خاجیان وجود هیئت مدیره فعال را از دیگر مزیت های این تعاونی برشمرد و عنوان کرد: این تعاونی با دارا بودن هیئت مدیره و مدیر عامل فعال و کارکنان صدیق و زحمت کش در راستای ارائه خدمات بهتر به فرهنگیان گلوگاهی تلاش می کند.

 

وی به سابقه سی ساله اش در آموزش و پرورش گلوگاه اشاره کردو ابراز داشت:از شهریور ۸۴ و بعد از بازنشستگی فعالیت در این تعاونی را برعهده گرفتم و تمام سعی خود را برای مدیریت بهتر در این تعاونی انجام دادم .

 

وی یادآور شد:زمانی که این تعاونی را تحویل گرفتم قفسه و امکانات خاصی نداشت به گونه ای که بدهی هایش از در آمد تعاونی بیشتر بود با تلاش و پیگیری صادقانه هیئت مدیره محترم د رحال حاضر این تعاونی با برنامه ریزی دقیق توانست به جایی برسد که طلب هایش از بدهی ها بیشتر باشد و بتواند اجناس را نقد خریدار ی کرده و با شرایط خوب و اقساطی در اختیار مشتریان قرار دهد.

 

عضو هیئت مدیره اتحادیه فرهنگیان مازندران تصریح کرد:تنوع اجناس، وجود اجناس با برند های مطرح و دارا بودن تعاونی فعال و کارکنان صدیق از ویژگی های بارز تعاونی مصرف فرهنگیان گلوگاه می باشد.

 

وی ادامه داد:تعداد اعضاء این تعاونی ۸۲۰ نفر از فرهنگیان گلوگاه است و دارای ۵ عضو هیئت مدیره ، ۳ بازرس و ۶ پرسنل می باشد و رئیس هیئت مدیره این تعاونی نیز مهدی بابایی معاون اداری مالی آموزش و پرورش گلوگاه می باشد.

 

وی یاد آور شد:ساختمان این تعاونی ملکی است که دو طبقه فروشگاه با مساحت ۵۵۰ متر مربع و یک سوئیت ۶۰ متری را شامل می شود.

 

خاجیان به مشکل اصلی تعاونی مصرف فرهنگیان گلوگاه اشاره کردو اظهار داشت:مشکل اصلی این تعاونی که معضل اغلب تعاونی های کشور است مالیات بر ارزش افزوده ای است که روی کالاها می آید.

 

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد: مسئولان در این خصوص با تعاونی ها همکاری لازم را داشته باشند تا تعاونی های مصرف فرهنگیان کماکان بتوانند محصولات را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهند.

 سکینه نوری