رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از دستگیری باند به چنگیز خبر داد و گفت: اعضای این باند بصورت خانوادگی مسئولیت تهیه و توزیع مواد مخدر را بر عهده داشتند.

دستگیری اعضای باند خانوادگی چنگیز

 

شرق پرس: سردار علی مویدی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به عملیات بزرگ شب گذشته پلیس پایتخت در دستگیری اعضای یک باند بزرگ توزیع مواد مخدر در تهران بزرگ اظهار داشت: به دنبال اقدامات گسترده پلیس پایتخت در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، شب گذشته ماموران پلیس پایتخت اقدام به دستگیری یک باند بزرگ خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر تحت عنوان باند «چنگیز» کردند.

 
 
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا افزود: ۶ عضو دستگیر شده این باند خانوادگی مسئولیت تامین مواد مخدر در مناطق فرحزاد و ملاصدرا را داشتند که در عملیات هماهنگ پلیس پایتخت ۲ زن و ۴ مرد از اعضای اصلی این باند دستگیر شدند.
 
 
 
وی با تقدیر از اقدام پلیس تهران بزرگ در دستگیری این باند گفت: عملیات شب گذشته پلیس، پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی انجام شد و خوشبختانه تمام اعضای این باند که متشکل از اعضای دو خانواده بودند، دستگیر شدند.
 
 
 
مویدی خاطرنشان کرد: در جریان دستگیری اعضای این باند، دو قبضه سلاح و بیش از ۱۰ کیلوگرم هروئین، کشف و ضبط شد و «چنگیز» سرکرده این باند به همراه ۵ نفر دیگر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.