میرنیا با توجه به تعدد مراکز دانشگاهی غیردولتی و غیرانتفایی در استان گفت: تاکنون از فعالیت 5 مرکز دانشگاهی غیردولتی و غیرانتفایی جلوگیری به عمل آمده است و برخی دیگر از این مراکز نیز فاقد استانداردهای اولیه هستند.

تعطیلی 5 واحد دانشگاه غیرانتفاعی در مازندران

 

 

به گزارش شرق پرس سیدخلاق میرنیا در دوازدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد مازندران با بیان اینکه بخش خصوصی در بسیاری از امور توانست موفق عمل کند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یک نمونه موفق از عملکرد بخش خصوصی است که توانست در نظام آموزشی کشور عملکرد بسیار مناسب و سازنده‌ای داشته باشود و تحول ایجاد کند.

 

 

این عضو کمیسیون دائمی دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران به وجود نظم و انضباط در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و افزود: در مجموعه دانشگاه انسجام خوبی وجود دارد و دانشگاه آزاد اسلامی در یک فضای رقابتی توانست موفق عمل کند.

 

 

ایسنا نوشت: میرنیا با توجه به تعدد مراکز دانشگاهی غیردولتی و غیرانتفایی در استان گفت: تاکنون از فعالیت ۵ مرکز دانشگاهی غیردولتی و غیرانتفایی جلوگیری به عمل آمده است و برخی دیگر از این مراکز نیز فاقد استانداردهای اولیه هستند که به شدت با آنها برخورد و از فعالیت آنها نیز جلوگیری می‌شود.

 

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران اظهار کرد:در دوازدهمین جلسه هیات امنا که با حضور رئیس دانشگاه در سازمان مرکزی برگزار شد، کلیات بودجه پیش‌بینی سال ۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی استان به تصویب رسید اما نیاز به برخی تغییرات داشت که اعمال این تغییرات و تایید نهایی آن بر عهده کمیسیون دائمی استان قرار گرفت.