هواشناسی مازندران اعلام کرد: احتمال کاهش بیشتر دما در روزهای آینده از جمله پایان هفته وجود دارد و ممکن است دمای هوا در بعضی مناطق به زیر صفر برسد.

پیش بینی سرمای زیر صفر درجه برای مازندران / امیرآباد گرمترین نقطه استان

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) هواشناسی مازندران پیش بینی کرد با توجه به ماندگاری سامانه سرد بارش زا در استان تا پایان هفته ، دمای هوا در روزهای آینده بیشتر کاهش یافته و احتمالا در برخی مناطق به زیر صفر برود .
 
سامانه بارشی از روز جمعه وارد مازندران شد و از روز شنبه هم دمای هوای استان بین ۸ تا ۱۵ درجه در مناطق مختلف کاهش یافت .

 

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران به ایرنا گفت: سامانه سرد بارشی تا پایان هفته در استان ماندگار است .

 

احمدی اسدی افزود : احتمال کاهش بیشتر دما در روزهای آینده از جمله پایان هفته وجود دارد و ممکن است دمای هوا در بعضی مناطق به زیر صفر برسد.

 

وی گفت که بارندگی هم به تناوب تا چهارشنبه در مناطق مختلف استان ادامه خواهد یافت که در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

 

 بلده سردترین ، امیرآباد گرم ترین

 

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با توصیه به کشاورزان ، صیادان ، رانندگان و دیگر اقشار جامعه برای اتخاذ تدابیر احتیاطی در برابر سردتر شدن هوا ، گفت که سردترین نقطه مازندران روز یکشنبه منطقه بلده در غرب بود که ساکنان آنجا دمای هوای منفی ۳ درجه را تجربه کردند.

 

وی گرم ترین نقطه استان در ۲۴ ساعت گذشته را هم بندر امیرآباد در بهشهر معرفی کرد و افزود : دمای هوا در گرم ترین زمان در این منطقه به ۱۲ درجه بالای صفر رسید.

 

به گزارش ایرنا, اسدی دمای هوای شهر ساری را هم در گرم ترین زمان امروز ۱۱ درجه اعلام و پیش بینی کرد که در سردترین زمان امشب به حدود ۶ درجه کاهش یابد.