ربیع فلاح در حاشیه کلنگ زنی طرح های هفته دولت در شرق مازندران گفت: پیگیر راه‌اندازی منطقه آزاد در بندر امیرآباد بهشهر هستیم زیرا دارای ظرفیت و زیرساخت‌های خوبی است...

استاندار مازندران : پیگیر راه اندازی منطقه آزاد امیرآباد بهشهر هستیم

 

به گزارش شرق مازندران ربیع فلاح‌جلودار در مراسم کلنگ‌زنی فاز دو بیمارستان ۶۴ تخت‌خوابی گلوگاه، با قدردانی از کارمندان به مناسبت روز کارمند و گرامی‌داشت ۳۷۵ کارمند شهید استان، اظهار کرد: ادارات سنگر مدیران برای خدمت به مردم است، اگر هر کدام در موقعیت و دستگاه اداری موفق عمل کنیم خدمات گسترده‌ای در سطح استان شکل خواهد گرفت.

 

وی با اشاره به مشکلات مردم بیان کرد: باید قبول داشته باشیم نتوانستیم انتظارات مردم را به طور کامل برطرف کنیم، یکی از مشکلات جامعه عدم هماهنگی مسؤولان در برخی موارد است، ارتباط بین مسؤولان دوطرفه باشد، مسؤولان در هر هفته می‌توانند درباره بررسی مشکلات گرد هم بیایند و راهکار ارائه دهند.

 

استاندار مازندران گفت: همه تلاش‌های این دوره دولت برقراری توازن و تعادل در استان بوده است، حتی در بحث حضور مدیران منطقه‌ای در استانداری این توازن اجرا شده است و خواستار سهیم بودن مدیران شهرستان‌ها چه از غرب و چه از شرق استان در استانداری هستیم.

 

این مسؤول تاکید کرد: در برنامه‌های دولت از هر هشت درصد دو درصد باید بهره‌وری باشد، از ظرفیت‌ها باد به خوبی بهره ببریم و از زیرساخت‌ها استفاده کنیم، پیگیر راه‌اندازی منطقه آزاد در بندر امیرآباد بهشهر هستیم زیرا دارای ظرفیت و زیرساخت‌های خوبی است.

 

فلاح‌جلودار افزود: برطرف کردن مشکل اشتغال فقط بر عهده دولت نیست، سرمایه‌گذاران و مردم باید در این حوزه تلاش کنند، بیش از یک چهارم اشتغال مازندران، اشتغال کوچک است.

 

به گزارش فارس, وی در پایان گفت: با همه کمبودها توانستیم خانه بهداشت را در روستاها احداث کنیم باید به فکر فرستادن پزشک به این خانه بهداشت‌ها باشیم، بیشتر منابع اولیه کشور از روستاها تامین می‌شود و شهرنشین‌ها به نسبت آنها از امکانات رفاهی بیشتری برخوردارند.