با پایان یافتن ماموریت علی اصغر باباکوهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر به‌زودی سرپرست این اداره معرفی خواهد شد.

babakohi15

 

 

 

به گزارش شرق پرس با توجه به گذشت بیش از ۲.۵ ماه از پایان ماموریت علی‌اصغر باباکوهی‌اشرفی در سمت مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر، بالاخره زمان بازگشت او به مجموعه صدا و سیمای مرکز مازندران فرا رسید.

 

 

علی‌اصغر باباکوهی‌اشرفی دارای مدرک کارشناسی گرافیک و کارشناسی ارشد پژوهش هنر است، او از اول فروردین ۹۰، مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر را به عهده گرفت و ماموریت او در اول فروردین ۹۴ به پایان رسید.

 

علی‌اصغر باباکوهی‌اشرفی در گفت‌وگو  با فارس در بهشهر، گفت: امروز، پایان مدیریت او در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر است و تا پایان هفته نیز به کار اصلی خود در سیمای تبرستان باز می‌گردد.

 

از آنجا که اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قصد دارد تا از نیروهای خود در سمت‌های مختلف استفاده کند، لذا مسعود فلاح که در حال حاضر کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهشهر است و معاونت فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران را نیز در کارنامه خود دارد،به‌زودی حکم سرپرستی خود را دریافت می‌کند.

 

وی در حال گذراندن دوره کارشناسی ارشد علوم و حدیث است و حدود دو سال از فعالیت او به عنوان کارشناس فرهنگی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر می‌گذرد.

 

شهرستان بهشهر دارای بیش از دو هزار فعال در عرصه فرهنگ و هنر است که به‌ویژه در رشته‌های موسیقی سنتی، تئاتر، شعر و خوشنویسی‌، هنرمندان شاخصی دارد.

 

 

 

فارس