8 عادت زیبایی برای آنکه صبح را با پوستی زیبا آغاز کنیم.

zibaii

 

 

 

شرق پرس: هر روز که از خواب برمی خیزید همواره در تلاش درخشیدن باشید و سعی کنید برخاستن از خواب برایتان هدفی را دنبال کند و یکی از هدفهایتان زیبایی باشد.

 

استفاده از کرم ها: استفاده از کرم یا سرم های آنتی اکسیدان حاوی ویتامین های سی و ایی باعث جلوگیری از افتادگی و پیری پوست می شوند و استفاده آن ها در هنگام صبح باعث جذب بهتر می شوند.

 

مصرف پروتئین: مصرف پروتئین در وعده صبحانه مثلا تخم مرغ یا مقداری ماست یونانی باعث اجتناب از پرخوری در طول روز می شود و همچنین کاهش وزن و زیبایی اندام را به دنبال خواهد داشت.

 

استفاده از کرم ضد آفتاب: مهم ترین عامل پیری پوست اشعه های مضر آفتاب می باشد بنابراین مصرف ضد افتاب هایی که حاوی مرطوب کننده ها می باشند بسیار ضروری است.

 

نوشیدن آب: نوشیدن ۱ لیوان بزرگ آب هنگام صبح کمک بزرگی به دفع سموم بدن و بدنبال آن شادابی پوست می کند.

 

حرکت دادن بدن: مطالعات نشان می دهد که زنانی که صبح ها ورزش می کنند همواره بدن های خوش فرم تر و پوست بهتری نسبت به زنان دیگر دارند.

 

استفاده عطری با رایحه مرکبات: استفاده صبح هنگام از عطرهایی با رایحه های لیمو، پرتقال یا دیگر میوه ها باعث جذاب تر شدنتان می شود.

 

نگه داشتن صورتتان در یخچال: اگر هنگام صبح در یخچال را باز کنید و صورتتان را درون یخچال ببرید و ۱ دقیقه صبر کنید باعث از بین رفتن پف صورت و چشم هایتان می شوید و این کار باعث زیبایی صورتتان می شود.

 

استفاده از چای سبز: اگر چای سبز را جایگزین قهوه و چای کنید هم از خاصیت ضد سرطانی آن بهره مند می شوید، هم سوخت و ساز بدنتان بالا می رود و هم پوست شاداب تری خواهید داشت.

نیک صالحی