حجت الاسلام میراحمدی با بیان این که افراد زیادی ادعای پیروی از خط و اندیشه امام را مطرح می کنند و خود را به این تفکر نزدیک می دانند اما باید بدانیم که ملاک داوری برای این مسأله اطاعت محض از رهبری است، ادامه داد: با زاویه داشتن با ولی فقیه، نمی توان ادعای پیروی از خط امام و رهبری داشت.

پیام تبریک امام جمعه گلوگاه به مناسبت قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد

 

 

به گزارش شرق پرس حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با رسا در گلوگاه با تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال امام راحل افزود: امام خمینی(ره) ارزش های ناب دینی را در انقلاب ما نهادینه و احیاء کردند که ولایت فقیه از جمله این ارزش های دینی و اسلامی است.

 

 

وی با بیان این که انتخاب مقام معظم رهبری از سوی مجلس خبرگان رهبری بیانگر دقت نظر ایشان در انتخاب رهبری معظم انقلاب است، اظهار داشت: این انتخاب دوستان انقلاب را شاد و دشمنان را مأیوس و اندوهگین ساخت و اکنون بعد از گذشت سال ها از ارتحال امام شاهد ابهت انقلاب اسلامی در جهان هستیم که بیانگر رهبری داعیانه انقلاب است.

 

 

استاد حوزه و داشنگاه مازندران از امام خمینی(ره) به عنوان نماد عزت، شرف و آزادگی یاد کرد و گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ولایت فقیه، مردم سالاری دینی را در کشور به یادگار گذاشتند و ارزش های ناب دینی را احیاء و اکنون ما باید حافظ این ارزش ها باشیم.

 

 

حجت الاسلام میراحمدی با بیان این که افراد زیادی ادعای پیروی از خط و اندیشه امام را مطرح می کنند و خود را به این تفکر نزدیک می دانند اما باید بدانیم که ملاک داوری برای این مسأله اطاعت محض از رهبری است، ادامه داد: با زاویه داشتن با ولی فقیه، نمی توان ادعای پیروی از خط امام و رهبری داشت.

 

وی ادامه داد: شیوه مدیریتی رهبر معظم انقلاب بعد از ارتحال حضرت امام راحل و در دوران زعامت شان در بحران ها و مواقع گوناگون براساس مصلحت اندیشی کل جامعه بوده و با در نظر گرفتن مصالح جامعه در حل مشکلات در راستای خواسته های امام راحل حرکت کرد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با الگوپذیری از ائمه اطهار(ع) و در دستور کار قرار دادن آرمان های این انقلاب، نظام ما را در شرایط بسیار خوبی در جهان قرار داد و اقتدار کشور ما مرهون اندیشه امام راحل و رهبری داعیانه مقام عظمای رهبری است.

 

امام جمعه گلوگاه اظهار داشت: امام بزرگوار به عنوان شخصیتی تأثیر گذار در معادلات سیاسی و اجتماعی دنیا متعلق به همه آزادی خواهان و عدالت خواهان جامعه بشری است که امیدواریم با الگو گرفتن از اندیشه ها و شخصیت آن بزرگوار سعادت جامعه بشری و اقتدار روز افزون حکومت اسلامی را تضمین کنیم.

 

حجت الاسلام میراحمدی همچنین با تاکید بر سال همدلی و همزبانی ملت و دولت گفت: باید بدانیم دشمن با هجمه های مختلف در پی ایجاد اختلاف در انقلاب است تا ولی فقیه و جایگاه ولایت فقیه را کمرنگ کند که باید با اتحاد و انسجام، همه با هم همدل و همزبان در ادامه راه امام راحل، دنباله رو رهبری باشیم تا از بحران های مختلف نجات یابیم.