شبکه تلویزیونی المیادین نیز با اعلام این خبر به نقل از پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) اعلام کرده است کشتی باری مایرسک تیگرس در حال عبور از تنگه هرمز بوده است که نیروی دریائی ایران آن را مجبور کرده است به سمت ایران برود.

کشتی آمریکایی توسط سپاه توقیف شد؟

 

 

شرق پرس: شبکه تلویزیونی العربیه وابسته به رژیم سعودی دقایقی پیش از توقیف و به تعبیر این شبکه “ربودن” یک فروند کشتی آمریکائی با ۳۴ خدمه آمریکائی توسط نیروهای ایرانی و هدایت آن به سمت بندر عباس خبر داده بود.

 

بلافاصه این شبکه در خبر دیگری اعلام کرد که پنتاگون خبر ربوده شدن کشتی آمریکائی توسط نیروهای ایرانی را تائید کرد. این در حالی است که سخنگوی وزارت دفاع آمریکا «پنتاگون» اعلام کرد هیچ آمریکایی در کشتی توقیف شده در ایران حضور ندارد.

 

 

شبکه تلویزیونی پرس تی وی نیز در خبر دیگری به نقل از پنتاگون اعلام کرد نیروهای ایران یک کشتی را که وارد آبهای آن کشور شده بود توقیف کردند.

 

 ایران اعلام کرده که این کشتی با پرچم جزایر مارشال بوده که آن را به سمت بندری در سواحل ایران هدایت کرده است.

 

سایت شبکه خبری بی بی سی نیز به نقل از مقامات آمریکایی گزارش های رسانه ها را مبنی بر اینکه یک کشتی باری آمریکا توسط نیروی دریایی ایران توقیف شده است ؛ تکذیب کرد.

 

یک مقام آمریکایی به خبرگزاری رویترز گفت تاکنون هیچ نشانه ای از حرکت هیچ یک از کشتی های آمریکایی به سوی بنادر ایران وجود ندارد.

 

با این حال سخنگوی پنتاگون گفت نیروی دریایی ایران وارد یک یک فروند کشتی با پرچم جزایر مارشال شده است.

 

شبکه تلویزیونی المیادین نیز با اعلام این خبر  به نقل از پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) اعلام کرده است کشتی باری مایرسک تیگرس در حال عبور از تنگه هرمز بوده است که نیروی دریائی ایران آن را مجبور کرده است به سمت ایران برود.