فرمانده انتظامی استان مازندران، گفت: کارشناسان پلیس آگاهی با همکاری منابع طبیعی شهرستان دریافتند، متهم با تخریب اراضی جنگلی به میزان سه هزار و ۲۹۳ متر مربع، اقدام به ساخت و ساز های غیرمجازکرده است.

کشف زمین خواری میلیاردی در شرق مازندران

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران)  فرمانده انتظامی مازندران از کشف زمین خواری ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی و رفع تصرف اراضی جنگلی به میزان سه هراز و ۲۹۳ مترمربع در شهرستان بهشهر خبر داد.

 

سردار سید محمود میرفیضی در گفتگو با  مهر اظهار داشت: در راستای برخورد و مقابله با زمین خواران و رفع تصرف اراضی ملی و جنگلی از دست سودجویان، در پی کسب خبری مبنی برتصرف غیرمجاز اراضی ملی و جنگلی از سوی فردی در شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان و پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی با شگردهای خاص پلیسی، متهم به زمین خواری را شناسایی و دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس آگاهی با همکاری منابع طبیعی شهرستان دریافتند، متهم با تخریب اراضی جنگلی و تصرف اراضی ملی به میزان سه هزار و ۲۹۳ متر مربع، اقدام به ساخت و ساز های غیرمجاز در آن کرده است.

سردار میرفیضی ارزش ریالی اراضی تصرف شده را ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام و تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و با حضور دادستان ساخت و ساز های غیرمجاز در این اراضی تخریب و اراضی تصرفی جنگلی به دامان طبیعت برگردانده و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.