پلیس آگاهی مازندران تصرف غیر قانونی اراضی مسکونی بلاصاحب به میزان ۶ هزار و ۶۹۷ متر مربع در یکی از مناطق مسکونی شهر ساری را کشف کرد...

کشف زمین خواری 400 میلیاردی در ساری

 

 

به گزارش شرق مازندران سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از ساریاز کشف زمین خواری ۴۶۸۸ میلیارد ریالی در شهرستان ساری و دستگیری دو متهم این پرونده خبر داد.

 

 

وی افزود: کارآگاهان اقتصادی پلیس آگاهی استان مازندران در راستای مقابله با پدیده زمین خواری با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از تصرف غیر قانونی اراضی مسکونی بلاصاحب به میزان ۶ هزار و ۶۹۷ متر مربع در یکی از مناطق مسکونی شهر ساری مطلع شدند.

 

 

فرمانده انتظامی مازندران گفت: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و اقدامات کارشناسی مشخص شد، این اراضی متعلق به افراد حقیقی است که در حال حاضر در خارج از کشور به سر می‌برند و افرادی با جعل اسناد اقدام به تصرف اینن اراضی کردند.

 

 

سردار میرفیضی با بیان اینکه با شناسایی مالکان زمین و نماینده وراث، طرح شکایت رسمی و تشکیل پرونده از سوی مراجع قضائی در دستور کار قرار گرفت، افزود: ارزش ریالی زمین‌های تصرف شده بالغ بر ۴۶۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بودهه که در این خصوص دو متهم به جعل اسناد و زمین خواری، شناسایی و دستگیر شدند.

 

 

وی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و حکم ابطال سند و رفع تصرف این اراضی صادر شد.