پیشنمازی در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران خبر از کشف و انهدام باند توزیع گوشت قاچاق در استان داد.

gosht-51

 

به گزارش شرق پرس به نقل از تسنیم، دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران از شناسایی و متلاشی شدن باند توزیع گوشت‌های قاچاق در مازندران طی روز گذشته در مرکز استان خبر داد.

 

 

محمد علی پیشنمازی در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران در استانداری اظهار داشت: باند ادوات ماهواره ای در استان شناسایی شده است.

 

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران با اشاره به اینکه طرح جامع مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تدوین می‌شود، تصریح کرد: این طرح در حال بررسی از سوی اعضای شورای هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران است.

 

پیشنمازی از کشف بیش از ۴ هزار لیتر مشروبات الکلی و دست ساز در ۴ ماهه نخست امسال توسط نیروهای امنیتی و انتظامی استان خبر داد و افزود: روز گذشته یک باند توزیع گوشت‌های قاچاق توسط برادران نیروی انتظامی در مازندران کشف و ضبط شده است.

 

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران از افزایش ۸ درصد کشفیات قاچاق کالا و ارز استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: برخی نصابان ماهواره در استان فاقد شغل هستند و باید نسبت به ساماندهی اشتغال آنان برنامه‌ریزی کرد.

 

وی با اشاره به اجرای طرح پیمایش سوخت در مازندران، تصریح کرد: محدودیت نسبی در اجرای این طرح اتخاذ شده و اطلاع‌رسانی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

 

پیشنمازی با بیان اینکه طرح پیمایش سوخت گاز طبیعی با حساسیت خاصی اجرایی شود، افزود: باید جلوی تبعات اجتماعی اجرای این طرح گرفته شود.