فرمانده انتظامی میاندورود از کشف بیش از 16 کیلو مواد مخدر در سال‌جاری خبر داد و افزود: 174 مورد دستگیری اعم از معتادان، خرده‌فروشان و و فروشندگان عمده در 6 ماهه نخست امسال داشتیم.

کشف وانت شکلات قاچاق در میاندورود

 

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) ذات‌الله رضوانی امروز در گفت‌وگو با فارس در میاندورود، اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی در حین کنترل عبور و مرور خودروها در این منطقه از یک دستگاه خودروی نیسان بیش از ۱۳۸ هزار عدد شکلات خارجی قاچاق کشف کردند.

 

 

وی بیان کرد: مأموران به این خودرو مشکوک شده و جهت بررسی آن را متوقف کردند که در بازدید از آن تعداد زیادی شکلات خارجی از کشور اوکراین، روسیه و ترکمنستان کشف کردند که با توجه به حجم بالای کالای قاچاق به اداره تعزیرات منتقل شد.

 

 

فرمانده انتظامی میاندورود از کشف بیش از ۱۶ کیلو مواد مخدر در سال‌جاری خبر داد و افزود: ۱۷۴ مورد دستگیری اعم از معتادان، خرده‌فروشان و و فروشندگان عمده در ۶ ماهه نخست امسال داشتیم.

 

 

این مسؤول یادآور شد: در سطح کلانتری و پاسگاه در مجموع یک‌هزار و ۷۰۸ مورد پرونده قضایی تشکیل شد که این پرونده‌ها با موضوعات مختلف از جمله نزاع و درگیری، سرقت، تصادف و.. بوده که ۲۵۶ فقره پرونده صلح و سازش شده است.

 

 

رضوانی به همکاری و مشارکت مردم تأکید کرد و گفت: اجرای قوانین و برقراری نظم و امنیت در ایجاد فضای امن برای شهروندان از وظایفی است که مکلف به انجام آن هستیم.