فرمانده انتظامی شاهرود از کشف ۹ کیلوگرم ماده مخدر معجون بیرجندی در شهرستان شاهرود خبر داد.  سرهنگ سید مجتبی اشرفی از کشف این ماده مخدر در توقیف یک‌دستگاه اتوبوس در حین عبور از این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این اتوبوس از مشهد به تهران در حرکت بوده و پلیس در بازرسی […]

 

 

فرمانده انتظامی شاهرود از کشف ۹ کیلوگرم ماده مخدر معجون بیرجندی در شهرستان شاهرود خبر داد.

 سرهنگ سید مجتبی اشرفی از کشف این ماده مخدر در توقیف یک‌دستگاه اتوبوس در حین عبور از این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این اتوبوس از مشهد به تهران در حرکت بوده و پلیس در بازرسی از آن موفق به کشف این مخدر شد.

این مقام انتظامی از دستگیری راننده ۴۸ ساله این اتوبوس خبر داد و افزود: پلیس در برخورد با موادمخدر و قاچاق به شدت جدی است.

وی در خصوص محموله مکشوفه گفت: تولید این معجون که عموما در جنوب خراسان رواج دارد، جزء مواد مخدر روانگردان بوده و به صورت کیک خوراکی و همچنین به‌صورت تدخین مورد استعمال قرار می‌گیرد.

سرهنگ اشرفی با اشاره به آثار مخرب این معجون تصریح کرد:  پس از استفاده از این معجون خطرناک مصرف کننده دچار توهم و اختلالات مغزی و توهمات زمانی و مکانی شده و مشکلات قلبی عروقی و تنفسی نیز از عوارض متعدد این مخدر خطرناک است./ایسنا