فرمانده انتظامی استان مازندران، گفت: در این پرونده تاکنون بیش از 38 شهروند و یک نهاد دولتی به عنوان شاکی شناسایی شدند که اقدامات برای شناسایی دیگر شاکیان در دستور کار قرار دارد

کلاهبردار 40 میلیاردی در یکی از روستاهای ساری دستگیر شد

 

 به گزارش  شرق پرس ( شرق مازندران) به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان مازندران ، از شناسایی و دستگیری کلاهبردار۴۰ میلیارد ریالی و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی روز گذشته در استان خبر داد.

 

 سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت: در پی وقوع کلاهبرداری از سهامداران یک شرکت تولید کودهای آلی به مدیریت فردی به نام” اسماعیل – ب” ۳۵ ساله و فرار متهم از خرداد ماه سال ۱۳۹۳، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان، با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، این فرد با تاسیس یک شرکت تولید کودهای آلی و ایجاد نمایندگی در شهرستان های مختلف استان، از سهامداران شرکت بیش از ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و در حال حاضر متواری است.

 

فرمانده انتظامی استان مازندران، گفت: در این پرونده تاکنون بیش از ۳۸ شهروند و یک نهاد دولتی به عنوان شاکی شناسایی شدند که اقدامات برای شناسایی دیگر شاکیان در دستور کار قرار دارد.

 

وی با اشاره اینکه در چند مرحله عملیات پلیسی رد متهم در استان های تهران و اصفهان شناسایی شد، افزود: پس از چند هفته کار اطلاعاتی و فنی، سرانجام مخفیگاه متهم به کلاهبرداری روز گذشته در یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری، شناسایی شد.