سرهنگ نصیری با بیان اینکه تاکنون بیش از 500 نفر از مالباختگان علیه شرکت مورد نظر در نکا شکایت کردند گفت: مبلغ کلاهبرداری بیش از 500 میلیارد ریال برآورد شده است.

کلاهبردار 500 میلیاردی در نکا بازداشت شد

 

 

به گزارش شرق پرس سرهنگ هادی نصیری گفت: مدیر این موسسه فروش خودرو که به اتهام کلاهبرداری و اخلال در نظام بانکی بازداشت شده‌است، از ۷ هزار عضو این شرکت ماهیانه مبالغی بین پنجاه هزار تا دو میلیون تومان در گروه‌های ۳۰‌ تا ۳۵۰ نفر به صورت قلکی جمع‌آوری می‌کرد.
 
 
 

وی افزود: این متهم از محل پول‌های دریافتی اقدام به پرداخت وام از مبلغ یک میلیون تومان تا صد میلیون تومان به ودیعه گذاران می ‌کرد.

 

 

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر از مالباختگان علیه شرکت مورد نظر شکایت کردند گفت: مبلغ کلاهبرداری بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت : با‌توجه به شکایت بانک مرکزی مبنی بر اخلال در نظام پولی و بانکی و حجم بالای مبلغ کلاهبرداری از سوی این شرکت بلافاصله پلیس این شهرستان با تشکیل تیم ویژه تعقیب و مراقبت، متهم را دستگیر کرد و در اختیار مرجع قضایی قرار داد.

 

 

سرهنگ هادی نصیری افزود: شرکت مورد نظر در حال حاضر پلمب و متهم نیز روانه زندان شد وتحقیقات تکمیلی درباره این پرونده ادامه دارد.

 

 

این شرکت از ۷ سال قبل فعالیت خود را در شهرستان نکا آغاز کرده بود و با دریافت مبالغی از متقاضیان ،پس از قرعه کشی به برندگان خوش شانس، یک خودرو جایزه می داد.

 

 

این شرکت پس از افزایش قیمت خودرو از شش ماه قبل قرعه کشی ها را متوقف کرده بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان