در کلینیک ویژه قلب ساری, درمانگاه‌های قلب، داخلی، دیابت و مشاوره تغذیه فعال است، افزود: روزهای شنبه در این کلینیک درمانگاه قلب داخلی و دیابت انجام می‌شود و در روز یک‌شنبه درمانگاه قلب به بیماران مربوط خدمات ارائه می‌کنند.

سلامت قلب غذا

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ابوالقاسم فلاح از راه‌اندازی کلینیک ویژه قلب در مرکز مازندران خبر داد و اظهار کرد: در راستای سیاست‌های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران کلینیک ویژه قلب ویژه عصر در مرکز قلب مازندران راه‌اندازی شد.

 

 

 

وی با بیان اینکه در این کلینیک درمانگاه‌های قلب، داخلی، دیابت و مشاوره تغذیه فعال است، افزود: روزهای شنبه در این کلینیک درمانگاه قلب داخلی و دیابت انجام می‌شود و در روز یک‌شنبه درمانگاه قلب به بیماران مربوط خدمات ارائه می‌کنند.

 

 

رئیس مرکز آموزشی درمانی حضرت فاطمه زهرا (س) ساری ادامه داد: در روزهای دوشنبه هر هفته درمانگاه قلب و جراحی قلب آماده پذیرایی از بیماران است.

 

 

این مسئول درمانگاه‌های قلب دیابت و مشاوره تغذیه را از دیگر فعالیت‌های این مرکز در روز سه‌شنبه خواند و تصریح کرد: روزهای چهارشنبه هر هفته نیز درمانگاه قلب فعال است.

 

 

در حال حاضر سیستم نوبت‌دهی در کلینیک عصر به‌صورت حضوری است و در آینده برای سهولت در دسترسی بیماران به‌صورت تلفنی خدمات ارائه می‌شود.