شجاعی رئیس سازمان پزشکی قانونی در مسجد جامع شهر گلوگاه و در میان شهروندان گفت: مهمترين مشكل دادگستری گلوگاه كمبود نيروی انسانی است و باید این مشکل رفع گردد.

shojaee-pezeshk ghanoni54

 

 

به گزارش شرق پرس احمد شجاعی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از دادگستری این شهرستان و  نشست با مردم گلوگاه در مسجد جامع گلوگاه اظهار کرد: پرسنل دستگاه قضایی این شهرستان با تمام توان برای رفع مشکلات گام بر می دارند و اینکه پرونده مانده ای در شهرستان نداریم، بیانگر تلاش همکاران دستگاه قضایی است.

 

وی در جمع مردم شرق مازندران با اعلام اینکه با حضور در این استان تلاش داریم تا با بررسی میدانی مشکلات حوزه قضایی به رفع مشکلات مردم همت شود، یادآور شد: تاکید مقام عالی قضایی و رئیس قوه قضاییه نیز بر رفع مشکلات مردم و تلاش برای گره گشایی از مشکلات است.

 

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور همچنین با بیان اینکه روند رسیدگی به پرونده های مختلف در این شهرستان مطلوب است، خاطرنشان کرد: مشکلی در بررسی پرونده ها در دادگستری شهرستان وجود ندارد و کارها از مجرای قانونی در حال انجام است.

 

شجاعی همچنین با اشاره به مشکلات مردم در حوزه های مختلف در گلوگاه افزود: مشکلات مردم در حوزه های مختلف رصد شد و د رکنار بررسی های میدانی و نامه هایی که به مقام عالی قضایی نوشته شد تلاش می کنیم تا در رفع این مشکلات با همت و تلاش بیشتری وارد شویم.

 

به گزارش مهر, وی در پایان گفت: قوه قضاییه با پاسداری از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مسئولیت خطیر در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی مردم را دارد و استقلال امروز دستگاه قضایی مرهون نگاه اندیشمندانه حضرت امام خمینی(ره)، شهدای انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی) است.