احمدی نژاد در سخنرانی خود گفت: در نقطه مقابل منتظران، شیاطین و ایادی آنها در سراسر تاریخ از اوهام و خرافات برای انحراف افکار مردم و بازداشتن آنها از علم و آگاهی استفاده کرده و برای مخفی کردن نقش خود، انبیاء و صلحا را به سحر و جادو متهم کرده و می کنند.

ahmadinejad-16

 

 

شرق پرس: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق در سخنانی که ظاهرا کنایه ای به روحانی است، گفت: شیاطین و ایادی آنها برای مخفی کردن نقش خود، انبیاء و صلحا را به سحر و جادو متهم کرده و می کنند. اینان بدانند که در آیندۀ نزدیک از این جهت نیز در نزد مردم رسوا خواهند شد. چنانکه هم اکنون نیز این رسوایی آغاز شده است.
 
 
 
 
حسن روحانی رئیس جمهوری هفته گذشته با اشاره ای غیر مستقیم به دولت سابق، گفت که دولت او به دنبال سحر، جادو و رمالی نیست.
 

گزیده سخنان محمود احمدی نژاد در زیر می آید:

 

امروز بهترین کلام، سخن از امام، از انتظار و منتظران است و این به معنی سخن گفتن از هستی و فلسفه خلقت عالم و جامعه بشری است.

 

اگر امام و وعده حکومت جهانی او را از صحنه هستی برداریم همه چیز بی معنا می شود و چیزی باقی نمی ماند. امام روح جاری در هستی است.

 

حقیقت این است که ظهور امام و تشکیل حکومت جهانی او یک فرایند و جاری در تمام هستی است.

 

اصلا معنای هدفمندی آفرینش جز این نیست. اگر این معنا را از عالم برداریم خلقت بی هدف می شود.
 

پدیده ها و حوادث عالم در مسیر ظهور امام و تمهید مقدمات استقرار عدالت و توحید قرار داشته و در این مسیر قابل تفسیرند و هویت پیدا می کنند.
 

ظهور، نه یک امر لحظه ای بلکه یک امر مستمر است که در دوره حاکمیت امام معصوم کامل می شود.

 

برخی به دنبال نشانه ها هستند. نشانه ها از آنجا که تضمینی برای فهم مصداق درست آنها وجود ندارد نمی توانند راه و وظیفه را نشان دهند. نشانه ها حداکثر یک خبر هستند.
 

هر اقدامی که انسانها را کوچک، حقیر و در اسارت تعصبات، منافع و تمایلات فردی و گروهی محدود کند، در نقطه مقابل و لذا باطل است. این سیاست همیشگی شیاطین و گروه مستکبران است.

 

در نقطه مقابل منتظران، شیاطین و ایادی آنها در سراسر تاریخ از اوهام و خرافات برای انحراف افکار مردم و بازداشتن آنها از علم و آگاهی استفاده کرده و برای مخفی کردن نقش خود، انبیاء و صلحا را به سحر و جادو متهم کرده و می کنند. اینان بدانند که در آیندۀ نزدیک از این جهت نیز در نزد مردم رسوا خواهند شد. چنانکه هم اکنون نیز این رسوایی آغاز شده است.

 

منتظران تلاش می کنند ملت ها را متحد کنند ولی شیاطین و اقلیت مستکبران به دنبال اختلاف و درگیری بین ملت ها هستند. وضع منطقه و جهان را ببینید.

 

آیا رسیدن به قله امام و حاکمیت جهانی او مستلزم افزایش گناه و فساد و جنگ و فاسد شدن اکثریت مردم است!؟ پاسخ:خیر، این ها محصول عمل عده ای مستکبر و شیطانی و برخلاف جریان ظهور است.

 

این سخن، القاء شیطان و گروه مستکبران است که می خواهند همه مردم را ظالم و گناهکار معرفی کرده و به جان یکدیگر بیندازند و از این طریق مانع از ظهور امام شوند زیرا روز ظهور روز مرگ شیطان و پایان استکبار است.
 

دولت امریکا بیش از ۵۰۰۰ پایگاه نظامی و اطلاعاتی در جهان دارد و به همه مردم و دولت ها آشکارا زور می گوید.

 

هر کجا حکومتی مردمی و عدالت خواه بر پا شود، دولت امریکا علیه اوست و توطئه می کند، مشکل درست می کند و به خصوص به مردم عدالتخواه فشار می آورد.

 

امروز همه ملت ها حتی مردم اروپا و ایالات متحده تحت تاثیر ظلم و بی¬عدالتی دولت امریکا هستند.

 

امروز هر کجا مردم فرصتی آزاد می یابند به عدالت طلبان و مخالفان سلطه دولت امریکا و صهیونیسم رای می دهند. این حقیقتِ مردم و نشانه گسترش عدالت طلبی و آزادی خواهی در بین توده های مردم دنیاست. مردم عموما طرف حق و عدالت هستند.
 

به نام دموکراسی اکثریت قاطع ملت ها از صحنه کنار گذاشته می شوند و قدرت در دست عده ای معدود می چرخد. مثال روشن حزب های غربی و صهیونیسم جهانی است.

 

نکته دوم: آیا ظهور نزدیک است و باید بخواهیم نزدیک باشد یا نه؟ امید و حرکت و انگیزه فقط در سایه انتظار و ایمان به نزدیک بودن ظهور است. روند حرکت جهان در مسیر ظهور کامل است. فرایند، سرعت گرفته و همه چیز آشکار است. اصولا ظهور از اول آغاز شده و ما به اذن الله در مراحل پایانی و تحقق ظهور کامل قرار داریم.

 

فرموده اند: اِن�’هم یَرونهُ بَعیدا و نَریـه قَریبا
آنها – بیگانگان و مخالفان ظهور- حقیقت ظهور را دور می پندارند و ما – انسانهای کامل و انسانهای صالح- آن را نزدیک می بینیم.

 

شیطانیان می گویند دور است و فایده ندارد و صالحان می گویند نزدیک است و بسته به خواست من و شماست.

 
 
 
انتخاب