کواکبیان عنوان کرد: سیاست خارجه سنای آمریکا بی پایه و اساس بوده ما با دولت آمریکا تنها روبرو نیستیم بلکه با۱+۵ روبرو خواهیم بود. بهتر است همگی تحمل کرده تا مذاکرات هسته ای روند خود را ادامه دهد.

کواکبیان : توافق هسته ای همه مشکلات را برطرف نمی کند

 

 

شرق پرس: مصطفی کواکبیان در همایش اصلاح طلبان کهگیلویه وبویراحمد در گچساران افزود: در دستورات دینی ما به چهار دستورالعمل که حضرت علی(ع) به مالک اشتر توصیه کرده بود سفارش شده است.

 

وی بیان کرد: باید تعیین معیشت اقتصاد مردم و تامین امنبت چه داخلی و خارجی هدایت جامعه و سازندگی جامعه در دستور کار قرار داشته باشد.

 

دبیر کل حزب مردم سالاری کشور خاطرنشان کرد: برخی تصور می کنند اصلاحات از درون رییس دولت اصلاحات شروع شده که اینطور نیست بلکه اصلاحات در متن دین بوده و امام حسین(ع) بزرگترین اصلاح دین است.

 

کواکبیان عنوان کرد: اصلاحات در دولت هدایت اخلاق جامعه است.

 

وی ادامه داد: بعد از گذشت ۳۵ سال از انقلاب با شکوه اسلامی هنوز نتوانستیم آنگونه که توصیه شده به فضائل اخلاقی اهمیت دهیم.

 

دبیر کل حزب مردم سالاری عنوان کرد: رییس جمهور در قانون اساسی قسم خورده که پاسدار انقلاب اسلامی است.

 

کواکبیان بیان کرد: یکی از مهمترین اهداف دولت در دیدگاه حضرت علی (ع) اصلاح جامعه است.

 

وی افزود: سازندگی در جامعه در پیشرفت زیر ساختها تعریف شده که دولت باید آن را دنبال کرده و به سمت و سوی عدالت حرکت کند.

 

دبیر کل حزب مردم سالاری تصریح کرد: اگر بخواهیم به موفقیت برسیم باید عدالت را در تمام زمینه ها جدی گرفته و از برخی کارها که مانع اجرای عدالت در جامعه می شوند، خودداری کنیم.

 

کواکبیان عنوان کرد: باید به خواسته مقام معظم رهبری که همان تحقق عدالت است، جامعه عمل پوشاند.

 

وی گفت: من قبول ندارم که با مذاکرات دیپلماتیک تمام مشکلات جامعه حل خواهد شد بلکه تنها ۳۰ تا ۴۰ درصد مشکلات ما برطرف می شود.

 

دبیر کل حزب مردم سالاری بیان کرد: با توجه به اینکه مذاکرات هسته ای مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته نباید مورد شک برخی افراد قرار گیرد.

 

کواکبیان عنوان کرد: سیاست خارجه سنای آمریکا بی پایه و اساس بوده ما با دولت آمریکا تنها روبرو نیستیم بلکه با۱+۵ روبرو خواهیم بود. بهتر است همگی تحمل کرده تا مذاکرات هسته ای روند خود را ادامه دهد.

 

وی افزود: در طرح استانی شدن انتخابات نظر براین بوده که احزاب در کشور تقویت شود و کسی غیر از احزاب نتواند ریسک برگزاری تبلیغات انتخابات را درکشور داشته باشد.اگر با این طرح موافقت شود هزینه های دولت کم و خرید و فروش رای در انتخابات کم خواهد شد./ایسنا