مسئول بنیاد مهدویت مازندران در این مراسم که در گلوگاه برگزار شد با اشاره به غیبت کبری امام زمان (عج )اظهار داشت:هیچ کس جز خداوند یکتا از زمان دقیق ظهور ایشان مطلع نیست و کسانی که خبر از زمان دقیق ظهور ایشان می دهند ادعایی کذب دارند.

گفتمان دینی با موضوع مهدویت در گلوگاه برگزار شد

 

 

به گزارش شرق پرس رییس اداره تبلیغات اسلامی گلوگاه در گفتگو با شرق پرس اظهار داشت: همزمان با میلاد باسعادت منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج) گفتمان دینی با موضوع مهدویت و محوریت آسیب شناسی مهدویت در مسجد علوی  گلوگاه برگزار شد.
 
 
 
 
 
وی افزود: روز سه شنبه ۱۲خردادماه ۹۴ پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد علوی شهرستان گلوگاه گفتمان دینی با موضوع مهدویت با سخنرانی حجه الاسلام دکتر  محمدرضا نصوری مسئول بنیاد مهدویت استان برگزار شد.
 
 
 
 
بر پایه این گزارش, مسئول بنیاد مهدویت در این مراسم با اشاره به غیبت کبری امام زمان (عج )اظهار داشت:هیچ کس جز خداوند یکتا از زمان دقیق ظهور ایشان مطلع نیست و کسانی که خبر از زمان دقیق  ظهور ایشان می دهند  ادعایی کذب دارند.
 
 
 
حجه الاسلام دکتر نصوری  به بیان آسیب شناسی در موضوع مهدویت پرداخت و عنوان کرد: ادعای تمامی افرادی که خود را منجی و امام زمان می نامند دروغ است و آنانی هم که ادعای همسری امام زمان را دارند مدعیان دروغینی بیش نیستند.
 
 
 
مسئول بنیاد مهدویت به وظایف منتظران اشاره و تصریح کرد: منتظران واقعی آن حضرت با خواندن دعا وتوسل ، زیارت به آن حضرت  می توانند در ثواب انتظار فرج شریک باشند .
 
 
 
وی ادامه داد:این تفکر که برای ظهور امام زمان باید هر چه بیشتر جامعه را از ظلم و جور پر کرد نگرشی اشتباه است و باید برای ظهور آن حضرت دعا کرد و ظهور زودتر ایشان را از خداوند طلب کرد.
 
 
 
حجه الاسلام دکتر نصوری در خاتمه یادآور شد:با توسل به امام زمان خویش و انجام اعمال مورد تایید اهل بیت (ع)و در پیش گرفتن تقوا و دعا برای ظهور ایشان زمینه را برای ظهور هر چه زودتر آن حضرت آماده کنیم.