سید ناصر احمدی در جلسه شورای اداری گلوگاه گفت: این شهرستان نه‌تنها در استان بلکه در کشور از رتبه بالایی در امنیت برخوردار است، به‌طوری که فاقد جرائم خشن می باشد.

dadgostari51

 

به گزارش شرق پرس به نقل از فارس سید ناصر احمدی عصر روز شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک هفته قوه‌قضائیه اظهار کرد: شهادت دکتر بهشتی و یارانش در حادثه هفتم تیرماه سال ۶۰، از جنایات پلید استکبار جهانی برای سنگ‌اندازی در مسیر انقلاب اسلامی بوده است.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه شهید بهشتی بنیانگذار دستگاه قضایی اسلامی در کشور است و این دستگاه وظیفه نظارت بر قوانین، اجرای عدالت و برخورد با مجرمان و پیشگیری از وقوع جرایم را برعهده دارد، بیان کرد: از همه دستگاه‌های دولتی و مسئولان به‌ویژه کارکنان قضایی می‌خواهم که انتظاری جز اجرای قانون از دستگاه قضا نداشته باشند و در چارچوب قانون حرکت کنند.

 

رئیس دادگستری شهرستان گلوگاه با بیان اینکه در رسیدگی به پرونده‌های مردم در حد مطلوب و به‌روز هستیم، افزود: این شهرستان نه‌تنها در استان بلکه در کشور از رتبه بالایی در امنیت برخوردار است، به‌طوری که فاقد جرائم خشن بوده و قضات و کارکنان این دستگاه ضمن صداقت در کار، افرادی تحصیل‌کرده، لایق و شجاع هستند که با در نظر گرفتن رضای خداوند در مسیر اجرای اعمال قانون به مردم شهرستان خدمت و تکریم دارند.

 

این مسئول با اشاره به جوان بودن ۹۷ درصد کارکنان دادگستری شهرستان گلوگاه تصریح کرد: ۹۷ درصد کارکنان قضایی و ادارات ما جوان هستند و از روحیه بالا و انگیزه خدمت صادقانه برای جلب رضای خداوند مشغول به کار و رسیدگی به امور مردم هستند.

 

احمدی اظهار کرد: رسیدگی به امور زندانیان و نظارت بر زندان توسط دادستان صورت می‌گیرد و در این زمینه نیز فعالیت‌های مثبتی انجام شده است.

 

رئیس دادگستری گلوگاه یکی از فعالیت‌های مثبت و مهم دادستانی گلوگاه را مقابله با تجاوزات به اراضی ملی و منابع طبیعی عنوان کرد و ادامه داد: شورای حفظ حقوق بیت‌المال و مدعی‌العموم حافظ منابع ملی و طبیعی شهرستان بوده و در جاهایی که تصرفی صورت گرفته با رفع تصرف، متجاوزان را به مجازات محکوم کرده است که این اقدام شایسته دستگاه قضایی ضمن جلب رضایت‌مندی شهروندان، جرأت تجاوز به اراضی ملی و منابع طبیعی را از همه سلب کرده است.

 

وی در بحث معاملات دولتی با افراد خصوصی و شخصی، از مسئولان خواست مواظب باشند که حق دولتی یعنی بیت‌المال تضییع نشود و از طرف دیگر برای مردم نیز مشکلات مضاعف ایجاد نکنیم.

 

احمدی در پایان از مدیران بانک‌ها خواست که آنها نیز ضمن مدارا با مردم، رعایت کنند تا وثیقه‌های مناسب دریافت کنند و مردم را در برخورداری از دریافت وام و تسهیلات و قوانین آن مطلع سازند.