مسابقات کشوری پاراگلایدر به میزبانی شهرستان زیبای گلوگاه و بمنظور استعدادیابی برای تشکیل تیم مجرب خلبانان پاراگلایدر در شرق مازندران برگزار شد.

گلوگاه میزبان مسابقات کشوری پاراگلایدر

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) نخستین دوره مسابقات کشوری پاراگلایدر روز پنجشنبه در سایت پروازی  مهدیرجه شهرستان گلوگاه برگزار شد.

 

منابع برگزار کننده این مسابقات اعلام کردند؛ در این مسابقات ۴۲ پاراگلایدر سوار طی ۲ روز پنجشنبه و جمعه با هم رقابت می کنند.

 

این مسابقات با نام جام کاسپین, ایکس البرز برگزار می شود و هدف استعدادیابی برای تشکیل تیم مجرب از خلبانان پاراگلایدر اعلام شده است.

 

رشته ورزشی پاراگلایدر زیر مجموعه هیات انجمن های ورزشی و کمیته ورزش های هوایی قرار دارد که بدلیل شرایط جغرافیایی مازندران در سالهای اخیر توجه ویژه ای به این ورزش در استان شده است.

 

سایت پروازی مهدیرجه گلوگاه از جمله سایت های مهم پروازی مازندران است که در ایام مختلف سال پاراگلایدر سواران شهرهای مختلف استان و دیگر مناطق کشور را میزبانی می کند.

 

شهرستان گلوگاه در شرقی ترین نقطه استان مازندران دارای استعدادها و مواهب طبیعی بیشماری است که میتواند میزبانی بسیاری از مسابقات و اردوهای ورزشی را بعهده گیرد.