امام جمعه گلوگاه در یادواره شهدای روستای اوارد به نقش رهبری در جامعه و آسیب­های چند رهبری در جامعه اشاره کردند و فرمودند: اگر در جامعه چند رهبر وجود داشته باشد مفهومش این است که، سرگردان و سردرگم می­ شویم

یادواره شهدای روستای اوارد در هزارجریب گلوگاه برگزار شد

 

 

 

به گزارش شرق پرس به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع), یادواره شهدای روستای اوارد از بخش هزار جریب شهرستان گلوگاه، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر میر احمدی امام جمعه شهرستان گلوگاه و با حضور مسئولین و مردم ولایت مدار و شهید پرور برگزار گردید.

 

 

 

در این مراسم  دکتر میر احمدی، به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) به ایراد مناقب و ویژگی­ها و جایگاه علمی امام پرداختند.

 

امام جمعه گلوگاه با تشریح  حدیثی از امام جعفر صادق(ع) به زمان شناسی و وقت شناسی افراد اشاره داشت و گفت: مؤمن کسی است که، زمان شناس و وقت شناس باشد و فرصت­ها را غنیمت بشمارد.

 

میراحمدی در خصوص معرفت بالای شهیدان و امام شناسی صحبت­هایی عرضه داشتند و به اهمیت امام شناسی در فضا و محیط جامعه فعلی تاکید داشتند.

 

ایشان به وجود مراکز شیعه شناسی در اسرائیل اشاره کردند و پیدایش گروه­هایی چون داعش را حاصل مطالعه چندین ساله آنها روی مساله امام و شیعه شناسی بیان کردند.

 

 

در پایان سخنرانی نیز دکتر میر احمدی به نقش رهبری در جامعه و آسیب­های چند رهبری در جامعه اشاره کردند و فرمودند: اگر در جامعه چند رهبر وجود داشته باشد مفهومش این است که، سرگردان و سردرگم می­ شویم و در تصمیم گیری­های مسائل سیاسی و حکومتی نمی ­توانستیم نظر واحدی را بدهیم.