سیدرضا ساداتی در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی اجمالی از اقدامات انجام‌شده در ماه مبارک رمضان، گفت: در شهرستان نکا 307 یتیم تحت حمایت مادی و معنوی یک‎هزار و 463 حامی هستند.

yatim-komite emdad5

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی کمیته امداد این شهرستان، فرماندار نکا به اتفاق رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس اداره زندان این شهرستان با حضور در پایگاه‌های اکرام ایتام از روند مشارکت خیران در امور اکرام ایتام مستقر در پایگاه‌های سطح شهر بازدید به‌عمل آوردند.

 

 

 

سیدرضا ساداتی رئیس کمیته امداد نکا در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی اجمالی از اقدامات انجام‌شده در ماه مبارک رمضان، گفت: در شهرستان نکا ۳۰۷ یتیم تحت حمایت مادی و معنوی یک‎هزار و ۴۶۳ حامی هستند.

 

 

جعفر احمدی فرماندار نکا ضمن تقدیر و تشکر از پرسنل کمیته امداد بیان کرد: ما باید با شناسایی خیران و ظرفیت شهرستان، نسبت به ساماندهی بهتر کمک‎ها و همچنین خدمات‎دهی بهینه، شاهد روزی باشیم که نیازمندی وجود نداشته باشد و همه به توانمندی فرهنگی و تعالی علمی و اقتصادی برسند.

 

 

همچنین فرماندار نکا با پیوستن به حامیان طرح اکرام، حمایت مادی و معنوی دو یتیم را تقبل کرد.

 

 

در پایان از سه خانواده تحت پوشش این نهاد دیدار و دل‎جویی شد و به هر خانواده یک سبد کالا به ارزش هر سبد یک‎میلیون ریال اهدا شد.