یوسف کرمی گفت: مهماندوست همچنان ترکش‌های دوران 8 سال دفاع مقدس را در بدنش دارد، اما آقایان به خاطر اینکه او در المپیک موفق بوده مزدور و خائن خطابش می‌کنند.

 

یوسف کرمی در مورد صحبت‌هایی که رئیس فدراسیون تکواندو علیه مهماندوست مطرح کرده است، گفت: بنده طی چند روز گذشته نظر شخصی‌ام را در مورد مهماندوست مطرح کردم، اما آقایان ناراحت شدند که چرا در مقام دفاع از مهماندوست قرار گرفتم.

سوال من این است که اگر “لوزانو” سرمربی تیم ملی والیبال ایران که مدتی قبل مقابل تیم ملی آرژانتین قرار گرفت و برنده هم شد آیا مزدور و خائن به کشورش است؟ یا زمانی که ولاسکو سرمربی تیم ملی سابق والیبال به ایران آمد و یک انقلابی در والیبال ما انجام داد آیا او نیز مزدور و خائن به کشورش است؟

به نظرم بهتر است ما ضعف‌های خودمان را ترمیم دهیم و جنبه باخت داشته باشیم. با باخت‌مان نباید عملکرد دیگران را زیر سوال ببریم.

کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو در ادامه انتقادهای خود، گفت: من ۵ تا ۶ سال با مهماندوست زندگی کرده‌ام. او دوست و مربی من بوده است.

مهماندوست همچنان ترکش‌های دوران ۸ سال دفاع مقدس را در بدنش دارد، اما آقایان به خاطر اینکه او در المپیک موفق بوده مزدور و خائن خطابش می‌کنند.

زمانی که هیچ کدام از ما نبودیم مهماندوست برای این کشور رفت و جنگید و جانباز شد، حالا چطور او را مزدور خطاب می‌کنند من نمی‌دانم! مهماندوست دین خود را به کشورش ادا کرده و به خوبی وظیفه خود را انجام داده است. ما بودیم که در حق او کم‌لطفی کردیم./فارس