امام جمعه گلوگاه در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان ضمن تاکید بر استفاده از تمام ظرفیتهای فرهنگی گلوگاه, اظهار داشتند که دشمن با عناوین مختلف در حال کار کردن در مقوله تهاجم فرهنگی است .

 

 

 

به گزارش شرق پرس دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گلوگاه با حضور اعضا در محل فرماندار ی شهرستان گلوگاه برگزار گردید.

 

 

حجت السلام والمسلمین دکتر میر احمدی امام جمعه و ریاست محترم شورای فرهنگ عمومی این شهرستان ضمن تبریک بمناست ایام دهه کرامت و روز کارمند عنوان داشتند جهت تحقق شعار سال مقام معظم رهبری (دولت و ملت ،همدلی و هم زبانی ) ، می بایست از تمام ظرفیتهای شهرستان استفاده و نسبت به اندیشه و تولیدات فرهنگی اهمیت قائل شد .

 

وی افزود؛ انقلاب ما نیز انقلاب فرهنگی بود و دشمن نیز در حال کارکردن تهاجم فرهنگی است با عناوین مختلف ، یکی از این هجمه ها تغییر سبک زندگی اسلامی و ایرانی است که می بایست اعضای محترم شورا به این مقوله توجه جدی نمایند.

 

قبل از سخنان امام جمعه محترم,  فرماندار این شهرستان در شرق مازندران, خواستار بررسی آسیب های اجتماعی در حوزه فرهنگ و تهاجم فرهنگی و مشکلات مبتلا به از جمله بحث دروغ و اعتیاد و ماهواره و … که  شهرستان با آن روبرو است نیز دستور کار جلسه قرار گیرد.

 

قاسمی طوسی پیگیری این موارد را از دستورکار جلسه قبلی مهم تر دانست.

 

در ابتدای این جلسه بابایی دبیر و ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضمن قرائت دستور کار جلسه مباحثی پیرامون مسائل فرهنگی شهرستان مطرح کردند.

 

لازم به ذکر است جلسه شورای فرهنگ عمومی گلوگاه مصوباتی داشت که مهم ترین آن شناسایی آسیبهای اجتماعی شهرستان توسط کارگروها و گزارش آن جهت بحث و بررسی در جلسه شورا بود.

 

در پایان نیز احکام اعضای کارگروه ششگانه به مسئولین کارگروه اهداء شد و دبیر شورا خواستار برگزاری جلسات منظم توسط کارگروه ها و نتیجه جلسات آن را به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گزارش نمایند.

 

گزارش تصویری این جلسه را در ادامه ملاحظه می فرمائید:

 

jalese-farman-galogah54

 

jalese-farmandari-galogahfgy

 

jalese-farmandari-galogah675j

 

jalese-farmandari-galogahfrgf

 

jalese-farmandari-galogah23

 

jalese-farmandari-galogah45