در شرایطی که ویروس بداخلاقی ها در رفتار برخی سیاسیون حتی در عزاداری ها ریشه کرده است، سوال اینجاست که یک قانون شکن چگونه می تواند قانون گزار خوبی شود و این اقدامات کاندیداها و چشمان تیز ناظران چه فردایی را برای انتخابات مجلس دهم رقم خواهد زد؟

entekhabat-nazriii5

 

 

 

به گزارش شرق پرس محرم سال جاری در حالی چهارمین روز خود را در سال منتهی به انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی سپری می کند که از اکنون زمزمه بداخلاقی برخی از کاندیداهای احتمالی به گوش می رسد.

 

 

برخی از حوزه های انتخابیه مناطق غرب، شرق و مرکز استان این شبها شاهد رفت و آمدهای پی در پی و دست ودلبازی افرادیست که از قضا خواجه حافظ شیرازی هم از کاندیدا نبودن آنان خبر دارد اما تبلیغ در مجلس امام حسین(ع) چه معنایی دارد؟

 

آنان با پرداخت هزینه های هیئت های عزاداری در مناطق کمتر بهره مند و سپس بیان پرطمطراق آن توسط رابطان ستاد مخفی انتخابات در این مناطق دست به بازی خیر و شر زده اند تا به هر قیمتی راه ورود به ساختمان مثلثی خانه ملت را هموار کنند، غافل از اینکه فلسفه قیام و منشا اعتقادی حرکت سیدالشهدا (ع) در حادثه سال ۶۰هجری پایبندی به قانون الهی و هدف جد بزرگوار ایشان از بعثت مکارم اخلاق بوده است.

 

در شرایطی که ویروس بداخلاقی در رفتار برخی سیاسیون ریشه کرده است، سوال اینجاست که یک قانون شکن چگونه می تواند قانون گزار خوبی شود و این اقدامات کاندیداها و چشمان تیز ناظران چه فردایی را برای انتخابات مجلس دهم رقم خواهد زد؟

 

 

 

 

 

تابناک