شاهدان عینی گفتند که حادثه سقوط درخت عصر امروز سه شنبه هنگام دسته روی عزاداران حسینی در جاده منتهی به منطقه گردشگری عباس آباد بهشهر رخ داد که منجر به مرگ یکی از عزاداران شد.

یک کشته و 11 مجروح در سقوط درخت و سیم برق بروی عزاداران در بهشهر

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) سقوط درخت همراه سیم برق بر روی عزاداران حسینی در شهرستان بهشهر واقع در شرق مازندران یک کشته و ۱۱ زخمی بر جای گذاشت .

 

شاهدان عینی به  ایرنا گفتند که این حادثه عصر امروز سه شنبه هنگام دسته روی عزاداران حسینی در جاده منتهی به منطقه گردشگری عباس آباد بهشهر رخ داد .

 

به گفته شاهدان ، یک اصله درخت قدیمی در دوراهی جاده عباس آباد هنگام عبور عزادارن شکست و با پاره کردن سیم برق بر روی جمعیت عزادار افتاد .

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تائید این خبر گفت که بر اثر آن یک نفر از عزاداران حسینی در دم جان باخت.

 

دکتر محمد سطان تویه در گفت و گو با ایرنا افزود : یک نفر از جوانان عزادار نیز در این حادثه به دلیل شدت سوختگی ناشی از برق گرفتگی ناشی از سقوط تیربرق به بیمارستان سوختگی شهید زارع شهر ساری انتقال داده شد.

 

وی گفت : ۱۰ نفر دیگر از عزاداران نیز در این حادثه تلخ دچار مصدومیت شدند که برای رسیدگی و مداوا به بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال یافتند.

 

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ مازندران نیز اعلام کرد که سه دستگاه آمبولانس برای اعزام مصدومان به مراکز درمانی به منطقه اعزام شد.

 

ذکریا اشکپور افزود : حادثه حوالی ساعت ۱۵ به مرکز پیام اورژنس مازندران اطلاع داده شد و تمامی زخمی های حادثه با آمبولانس به مراکز درمانی برای مداوا اعزام شدند و حال عمومی مصدومان نیز رضایت بخش است.

 

منابع محلی به ایرنا گفتند که دسته عزاداری از روستای ‘ التپه ‘ در حال دسته روی به سمت مزار شهدای گمنام واقع در منطقه گردشگری عباس آباد بودند که بر اثر سقوط درخت در دو راهی عباس آباد ، این حادثه رخ داد .