مهدوی در خصوص آبرسانی با تانکر برای شهروندان بهشهری گفت: گرمای بی سابقه هوا ، موجب کاهش خروجی آب از چاه ها شده که برای جبران این کمبود حتی مجبور به قطع کردن آب مشترکین در برخی از ساعات شبانه روز هستیم .

ab-tanker5

 

 

به گزارش شرق پرس مدیر آب و فاضلاب شهری بهشهر گفت : مشکل کمبود آب در برخی خیابان های بهشهر با آبرسانی از طریق تانکر برطرف خواهد شد .

 

 

 

علی مهدوی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : رفع کامل این مشکل نیازمند راه اندازی منابع جدید آبی است که امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم .

 

وی بیان کرد : گرمای بی سابقه هوا ، موجب کاهش خروجی آب از چاه ها شده که برای جبران این کمبود ، مجبور به قطع کردن آب مشترکین در برخی از ساعات شبانه روز هستیم .

 

مدیر آب و فاضلاب شهری بهشهر افزود: یکی از راه حل هایی که برای جبران کمبود آب شهروندان در نظر گرفته ایم ، استفاده از چاه های اجاره ای متعلق به مالکین خصوصی است که به رغم فرسودگی آن ها ، بخشی از مشکل کمبود آب مشترکین بهشهری از این طریق برطرف شد .

 

مهدوی ادامه داد : به جز شهروندان بهشهری، مسوولیت تامین آب بخشی از روستاهای نکا و بهشهر و شهر رستمکلا نیز بر عهده این اداره است که در مواقع ضروری و پرمصرف مانند روزهای اخیر ، موجب ناتوانی در ارایه خدمات مناسب و تامین کامل آب مصرفی شهروندان بهشهری می شود .

 

وی گفت: در بهشهر ۲۸ هزار مشترک از آب شرب سالم و بهداشتی استفاده می کنند و مبلغ پرداختی متوسط هر کدام از خانواده های بهشهری ۲ هزار و ۵۰۰ تومان است .

 

وی قیمت اندک مبلغ آب بها را از عوامل اصلی مصرف بالای آب در این شهرستان دانست و در این شرایط و به دلیل قیمت پایین آب ، شهروندان از آب شرب برای مصارف دیگر مانند آبیاری درختان نیز استفاده می کنند و بر مشکلات دیگر شهروندان می افزایند .

 

مدیر آب و فاضلاب شهری بهشهر همچنین بر لزوم تعویض برخی از خطوط لوله کشی آب این شهر تاکید کرد و گفت : به رغم آن که مقدار آب به هدر رفته ناشی از فرسودگی این خطوط اندک است اما لازم است این لوله ها تعویض گردد.