فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: یک دستگاه خودرو پورشه در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت درحال حرکت بود که ناگهان در قسمت ورودی کمربندی آزادگان از ناحیه موتور و سیم کشی داشبورد دچار آتش سوزی شد...

 

 

سازمان آتش نشانی تهران گزارش داد؛  حادثه آتش سوزی در خودروی پورشه ساعت ۲ بامداد امروز رخ داد و پس از اطلاع رسانی  آن از سوی رانندگان خودرو های عبوری، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به سرعت نیروهای آتش نشانی ایستگاه ۱۰۰ را به بزرگراه شهید همت مسیر غرب، ورودی کمربندی آزادگان اعزام کرد.

فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: یک دستگاه خودرو پورشه در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت درحال حرکت بود که ناگهان در قسمت ورودی کمربندی آزادگان از ناحیه موتور و سیم کشی داشبورد دچار آتش سوزی شد.

وی افزود: خوشبختانه دراین حادثه به راننده تنها سرنشین این خودرو صدمه ای نرسید و او پس از توقف خودرو در حاشیه جاده بدون هیچ آسیبی از درون خودرو خارج شد.

آتش سوزی خودروی پورشه در خیابانهای تهران+ عکس

 


آتش سوزی خودروی پورشه در خیابانهای تهران+ عکس
این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان در ابتدا با گذاشتن علائم هشدار دهنده و قطع برق خودرو، محل را برای انجام عملیات ایمن کردند و سپس با استفاده از تجهیزات خاموش کننده، آتش خودرو را مهار کرده و اجازه خسارت بیش از حد را به آن ندادند.

محمدرضا تنها افزود: تحقیقات بیشتر در خصوص علت بروز این حادثه توسط کارشناسان در حال انجام است.