مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری با بیان اینکه اکنون ساختمان های 18طبقه در ساری ساخته شد, افزود : نردبان مورد نیاز برای انجام ماموریت های اطفای حریق در این ساختمان ها باید 56 متری باشد که هم اکنون در اختیار نداریم .

 

به گزارش شرق پرس(شرق مازندران) مراسم یادبود شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو با حضور شهروندان و مدیران دستگاههای اجرائی ساری در محل ایستگاه شماره یک آتش نشانی مرکزاستان مازندران برگزار شد.

میزبان این مراسم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری بود و شرکت کنندگان با نثار فاتحه به روح شهیدان آتش نشان ، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران ضمن ارج نهادن به فداکاری های آتش نشانان حادثه پلاسکو ، گفت : جان نثاری آتش نشانان حادثه پلاسکو نشان داد که فرهنگ شجاعت ، جهاد ، ایثار و جوانمردی در دل این نیروها نهادینه شده است.

حسن سیدی با بیان این که آتش نشانی ساری معین ارائه خدمات امداد و نجات به استان تهران است ، افزود : ۲ تیم امداد و نجات آتش نشانی ساری از اولین ساعات پس از حادثه پلاسکو به تهران اعزام شدند.

وی گفت : در حال حاضر ۲۱۸ نیروی آتش نشان در ۶ ایستگاه شهر ساری آماده ارائه خدمات امدادی و ایمنی به شهروندان هستند.

سیدی به وجود ۴۰ خودروی امداد و نجات و آتش نشانی سازمان آتش نشانی این شهر اشاره کرد و بیان داشت : امروز به جزء نبود نردبان بلند ۵۲ و ۵۶ متری ، دیگر امکانات و تجهیزات این سازمان تکمیل و به روز است.

وی با بیان این نکته که اکنون ساختمان های ۱۸طبقه در شهر ساری ساخته شده است ، افزود : نردبان مورد نیاز برای انجام ماموریت های اطفای حریق در این ساختمان ها باید ۵۶ متری باشد که هم اکنون در اختیار نداریم .

به گزارش ایرنا, مدیر عامل آتش نشانی ساری هزینه خرید این نوع نردبان را حدود پنج میلیارد تومان اعلام کرد و گفت که سازمان همیاری و شهرداری های استان مازندران با مشارکت امور عمرانی استانداری در حال تامین اعتبار برای خرید این نردبان هستند.