امیر رییسیان وکیل مدافع آرش صادقی و همسرش گفت: از دادستانی اطلاع دادند که موکلانم با قرار وثیقه می‌توانند به مرخصی بروند.

آرش صادقی به اعتصاب غذا پایان داد/ همسرش به مرخصی آمد

 

وکیل‌مدافع گلرخ ایرایی اعلام کرد که موکلش پس از تودیع وثیقه به مرخصی آمده است.
 
 
امیر رییسیان در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: یک ساعت پیش گلرخ ایرایی به مرخصی آمد و عرفا این مرخصی‌ها ۵ یا ۶ روزه است، البته قابل تمدید نیز هست.
 
 
وی افزود: آرش صادقی نیز امشب به بیمارستان منتقل می‌شود و روند درمان را طی می‌کند.
 
 
رییسیان اظهار امیدواری کرد که ان شاءالله گلرخ ایرایی تا پایان درمان آرش صادقی در بیرون از زندان باشد و دیوان عالی کشور هم دستور توقف حکم را بدهد.
 
 
به گزارش ایسنا، امیر رییسیان وکیل مدافع آرش صادقی و همسرش به ایسنا گفت: از دادستانی اطلاع دادند که موکلانم با قرار وثیقه می‌توانند به مرخصی بروند.
 
 
وی با بیان اینکه قرار است وثیقه را ارائه دهیم، افزود: ما درخواست اعاده دادرسی کرده‌ایم ولی پرونده همچنان در شعبه ۳۳ دیوان عالی کشور متوقف مانده و موکلم (آرش صادقی) هم از زمانی که همسرش بازداشت شده اعتصاب کرده است.
 
 
رییسیان ادامه داد: آرش صادقی به اتهامات اجتماع و تبانی، نشر اکاذیب و تبلیغ علیه نظام به ۱۰ سال حبس (به دلیل تعدد جرم) محکوم شده و چهار سال هم از قبل محکومیت داشت که قاضی صلواتی رییس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب محکومیت وی را به یک و نیم برابر تبدیل کرده و مجموع محکومیت موکلم ۱۵ سال حبس می‌شود.
 
 
وکیل مدافع آرش صادقی افزود: دیگر موکلم – گلرخ ایرایی همسر آرش صادقی – نیز به اتهام توهین به مقدسات به پنج سال حبس و به اتهام تبلیغ علیه نظام به یک سال حبس محکوم شده که جمعا شش سال می‌شود.