درحالی که زورگیران شیطان صفت نوجوان را تهدید به سکوت می کردند موتورسیکلت را پشت یک قبرستان متوقف کردند و با اجرای نقشه ای شیطانی وی را مورد اذیت و آزار قرار دادند.

آزار و اذیت پسر نوجوان توسط دو شیطان صفت

 

شرق پرس: چند روز پیش زمانی که پسر نوجوان برای رفتن به مدرسه اش در حال عبور از خیابان خواجه ربیع بود آپاچی سواران شیطان صفت جلوی پایش ترمز زدند.نوجوان مذکور که یکی از زورگیران را از زمانی که با او همکلاسی بود می شناخت و خلافکاری هایش را در ذهن داشت راهش را کج کرد تا از آن ها دور شود، اما آپاچی سواران با اصرار فراوان نوجوان را سوار موتورسیکلت کردند تا سر راهشان او را هم به مدرسه اش برسانند.

 

در میانه راه بود که همزمان با تغییر مسیر زورگیران، نوجوان تیزی نوک یک چاقو را روی پهلوی خود احساس کرد.

 

درحالی که زورگیران شیطان صفت نوجوان را تهدید به سکوت می کردند موتورسیکلت را پشت یک قبرستان متوقف کردند و پس از آن که گوشی تلفن همراه و وجوه نقد همراه طعمه را با زور چاقو گرفتند، نوجوان را هم، با اجرای نقشه ای شیطانی مورد اذیت و آزار قرار دادند.

 

بنا بر این گزارش پدر نوجوان پس از آن که در جریان ماجرا قرار گرفت با طرح شکایتی در شعبه ۲۰۳ دادسرای مشهد خواستار دستگیری متهمان شد.

 

بازپرس ترابیان هم با توجه به اهمیت ماجرا دستور بازداشت متهمان را صادر کرد.

 

در حالی هر دو متهم با رد زنی های پلیسی شناسایی و دستگیر شدند که از محل اختفای یکی از آن ها هشت عدد چاقو و چندین کارت ملی نیز کشف شد.

 

پس از دستگیری آپاچی سواران، شاکی هر دو زورگیر شیطان صفت را شناسایی کرد. در ادامه روز گذشته متهمان برای اخذ آخرین دفاع به شعبه ۲۰۳ دادسرای مشهد منتقل شدند و مقابل میز عدالت قرار گرفتند تا دیگر مراحل قضایی پرونده نیز روند خود را طی کند.

 

 

 

 

جام نیوز