بابایی گفت: مجموعه برنامه های اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی بهشهر در قالب بوستان های معرفت برای گروه سنی ۷ تا ۱۵ سال و هسته های فرهنگی جوان برای گروه سنی ۱۵ تا ۲۵ سال تدارک دیده شده است که همه ساله درطول تابستان برگزار می شود.

آغاز بکار طرح غنی سازی اوقات فراغت در بهشهر

 

 

به گزارش شرق پرس حجت الاسلام سید محمد بابایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهر صبح پنجشنبه در آیین افتتاح طرح اوقات فراغت در اداره تبلیغات اسلامی بهشهر اظهار داشت: مجموعه برنامه های اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی در قالب بوستان های معرفت برای گروه سنی ۷ تا ۱۵ سال و هسته های فرهنگی جوان برای گروه سنی ۱۵ تا ۲۵ سال تدارک دیده شده است که همه ساله درطول تابستان برگزار می شود.

 

 

 

وی افزود:  میانگین تعداد شرکت کنندگان در این کلاس ها و حلقه های فرهنگی ۲۵ نفر است که عمده فعالیت ها در بوستان های معرفت و هسته های فرهنگی جوان در حیطه های آموزشی و قرآنی صورت می گیرد که امیدواریم برگزاری این کلاس ها فرصتی مناسب برای افزایش بصیرت دینی در جامعه باشد.

 

 

امام جمعه بهشهر نیز در این مراسم با اشاره به بهره گیری درست از اواقات فراغت گفت: این زمان، زمان مناسبی برای بهره گیری درست از علوم دینی و معارف اسلامی و مسائل مختلف اجتماعی است که نباید این فرصت از دست برود.

 

 

حجت الاسلام سید عربعلی جباری با تاکید بر اینکه هدف و برنامه ریزی در زندگی انسان بسیار مهم است، اظهار داشت: انسان بدون هدف، دچار سرگردانی می شود و امور زندگی از دستش خارج می شود.

 

 

وی ایام جوانی را بهترین ایام عمر انسان برشمرد که اگر انسان با تأسی به قرآن کریم، احادیث ائمه معصومین (ع) و سیره عملی علما در آن قدم بگذارد هرگز حسرت گذشته را نخواهد خورد و فرصت بی نظیر و تکرار نشدنی جوانی را از دست نخواهد داد.

 

 

امام جمعه بهشهر گفت: اوقات فراغت دانش آموزان مهمترین زمان برای اجرای برنامه های مختلف دینی مذهبی برای رشد و کمال است که باید در کیفی سازی برنامه ها، توجه ویژه اعمال شود.

 

 

حجت الاسلام جباری گفت: مسئولان باید با افزایش امکانات در طرح اوقات فراغت، مسائل دینی و اعتقادی را در بین جوانان و نوجوانان رشد وتوسعه دهند.

 

 

 

 

 

 

 

مهر