محسن بصیری اهل آمل و فاطمه بابایی اهل نکا زوجی که در کنار مزار شهدای گمنام نکا، زندگی مشترک خود را آغاز کردند و مهمترین خواسته خود را شفاعت شهدا دانستند.

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) زوج نکایی شب گذشته با برپائی مراسمی ، زندگی مشترک خود را در کنار مزار شهدای گمنام این شهرستان آغاز کردند.

محسن بصیری اهل آمل و فاطمه بابایی اهل نکا زوج جوان در کنار مزار شهدا، زندگی مشترک خود را آغاز کردند و مهمترین آرزو و خواسته خود را شفاعت شهدا دانسته و اظهار امیدواری کردند که این معنویتی که در کنار شهدای گمنام وجود دارد، باعث با برکت شدن زندگی مشترک‌شان شود.

محسن بصیری و فاطمه بابایی زوج جوانی هستند که با حضور در مزار ۲ شهید گمنام و خوشنام آرمیده در نکا و یک شهید شناسایی شده ، آغاز زندگی مشترکشان را به عطر و بوی شهادت و ایثار معطر کردند.

آغاز زندگی مشترک زوج نکایی در کنار مزار شهدای گمنام

محسن بصیری حضور در کنار مزار این شهدا و آغاز زندگی مشترک را موجب خیرات و مبرات فراوان برای خود و خانواده اش دانست و به ایرنا گفت : حضور در کنار مزار این دلاورمردان که جانشان را برای حفظ امنیت ما تقدیم کردند ، موجب برکت زندگی ماست که امیدواریم به برکت این شهدا، زندگی اهل بیتی و شهدایی داشته باشیم.

فاطمه بابایی هم آرزوی خود را داشتن همسری مومن و در مسیر شهدا اعلام کرد و به ایرنا گفت: همواره آرزو داشتم که همسر آینده ام مرام شهدایی داشته باشد و اکنون به این آرزوی خود رسیدم و امیدوارم همین شهدا ، شفاعت کننده ما در زندگی و استمرار آن باشند.

غبار رویی و عطر افشانی مزار شهدا توسط این زوج جوان ، قرائت آیات کلام الله مجید ، قرائت خطبه عقد از برنامه های جشن آغاز زندگی مشترک این ۲ زوج جوان بود.

به گزارش ایرنا، مراسم شنبه شب چندمین مراسم جشن ازدواج زوج های جوان نکائی است که در کنار مزار شهدای گمنام برگزار می شود.