در آمار جدید کشته های حوادث رانندگی آمده است: استان‌های فارس با 492، خراسان رضوی با 460 و تهران با 385 فوتی بیشترین و استان‌های ایلام با 50، خراسان جنوبی و اردبیل هر کدام با 56 و کهگیلویه و بویراحمد با 61 فوتی به ترتیب کمترین آمار تلفات حوادث رانندگی را داشته‌اند.
 
 
 
 
شرق پرس: در چهار ماهه نخست سال جاری ۵۵۹۵ نفر در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات حوادث رانندگی ۵۸۰۱ نفر بود، ۳.۶ درصد کاهش یافته است.
 
 
 
 سازمان پزشکی قانونی کشور، اعلام کرد: در چهار ماهه نخست امسال ۴۳۰۲ مرد و ۱۲۹۳ زن در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که بیشترین آن‌ها به ترتیب با ۳۶۶۸ فوتی در محورهای برون شهری، ۱۴۹۰ نفر در محورهای درون شهری، ۴۱۸ نفر در مسیرهای روستایی و ۱۹ نفر در مسیرهایی نامعلوم جان باخته‌اند.
 
 
 
در این مدت همچنین استان‌های فارس با ۴۹۲، خراسان رضوی با ۴۶۰ و تهران با ۳۸۵ فوتی بیشترین و استان‌های ایلام با ۵۰، خراسان جنوبی و اردبیل هر کدام با ۵۶ و کهگیلویه و بویراحمد با ۶۱ فوتی به ترتیب کمترین آمار تلفات حوادث رانندگی را داشته‌اند.
 
 
 
به گزارش ایسنا بر اساس این گزارش در چهار ماهه نخست سال جاری ۱۰۴ هزار و ۷۲۴ مصدوم حوادث رانندگی به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند که ۷۴ هزار و ۷۲۱ نفر از آنان مرد و ۳۰ هزار و سه نفر زن بودند. این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱.۳ درصد کاهش یافته است.