رسولی جویباری در جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود با تأکید بر اینکه بی‌اعتمادی ما به طرف‎های مذاکرات همچنان باقی است افزود اما آنچه دراین مذاکرات تا کنون اتفاق افتاده است مبارک است.

آنچه اتفاق افتاد مبارک است اما بی اعتمادی ما به طرف های مذاکرات باقی است

 

 

 

به گزارش شرق پرس حجت‌الاسلام سیدمجتبی رسولی جویباری شب گذشته در نشست شورای اداری میاندورود با اشاره به حمایت‎های مقام معظم رهبری از مذاکره‌کنندگان هسته‎ای و نقش اساسی ایشان در پیش‌برد این مذاکرات، اظهار کرد: مذاکرات هسته‎ای ایران و کشورهای ۱+۵ در حالی بعد از ۱۲ سال به نتیجه رسیده است که حرکت تیم مذاکره‌کننده ایران به سمت مذاکرات حقیقی با ویژگی مذاکره واقعی موجب این نتیجه شد.

 

 

وی با تأکید بر اینکه بی‌اعتمادی ما به طرف‎های مذاکرات همچنان باقی است، اما آنچه اتفاق افتاده است مبارک است، با قدردانی از زحمات و تلاش‎های تیم مذاکره‌کننده و حمایت‎های رهبر معظم انقلاب در جریان این مذاکرات، بیان کرد: با حمایت مقام معظم رهبری و هوشمندی تیم مذاکره‌کننده، نتایج این مذاکرات روشن و اثربخش خواهد بود.

 

 

این مسئول با انتقاد از کسانی که جایگاه نماز جمعه و امام جمعه را یک جایگاه تشریفاتی تصور می‎کنند، متذکر شد: حضور مدیران در نماز جمعه چشمگیر نیست و ضروری است که مدیران حضوری پررنگ‎تر داشته باشند؛ برخی از مدیران که در شهرستان‎های مجاور حضور دارند از مدیران بومی بیشتر در نماز جمعه حضور دارند که جای قدردانی دارد.

 

 

رسولی همچنین از تشییع پیکرهای مطهر دو شهید غواص دوران دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: ۴۳ شهید غواص از ۱۵ مرداد در شهرهای مازندران و گلستان تشییع می‌شوند.

 

این مسئول، مدیران ادارات بهزیستی، جهاد کشاورزی، توزیع برق و فرماندار را به عنوان مدیران حاضر در اغلب نمازهای جمعه مورد تقدیر قرار داد و متذکر شد: امروز مهم‌ترین مسائل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، تربیتی و علمی در نماز جمعه مطرح می‎شود و کانون مسائل روز جامعه، نماز جمعه است.

 

 

به گزارش فارس, رسولی در پایان امام جمعه را نماینده مقام معظم رهبری و پناهگاه مردمی دانست و با بیان اینکه اساس و بنیان امور فرهنگی نماز جمعه است، یادآور شد: برخی این جایگاه و قدرت را نمی‎بینند.