براساس این گزارش احتمال انعقاد توافق بین اسرائیل و جنبش حماس در محافل فلسطینی مطرح شده است، زیرا بنا بر افشاگری ها، تلاش های جدی برای انعقاد توافق آتش بس میان مدت تا بلند مدت انجام می شود.

ارم شرق پرس

 

 

شرق پرس: احتمال توافق میان حماس و رژیم صهیونیستی قوت گرفته است.
 
 
 
 
به نوشته خبرآنلاین به نقل از وب سایت انگلیسی شبکه اسکای منابع عربی از گمانه زنی های درباره احتمال توافق بین جنبش حماس و رژیم صهیونیستی خبر دادند.
 
براساس این گزارش احتمال انعقاد توافق بین اسرائیل و جنبش حماس در محافل  فلسطینی مطرح شده است، زیرا بنا بر افشاگری ها، تلاش های جدی برای انعقاد توافق آتش بس میان مدت تا بلند مدت انجام می شود.
 
 
موضوع از حد افشاگری فراتر رفته است تا حدی که برخی از سران تشکیلات خودگردان در رام الله، حماس را متهم کرده اند. محمود عباس رئیس این تشکیلات نیز درباره این مسئله در نشست اقتصادی در اردن هشدار داد.
 

محمود عباس در بخشی از اظهارات خود تصریح کرد:« ما تاکید می کنیم که با هر راه حل انتقالی یا طرح موسوم به کشور داری مرزهای موقت مخالفت می کنیم. این طرح خاک و ملت را تقسیم می کند. ما قاطعانه این طرح را رد می کنیم و از هر کسی که برای احیای این طرح تلاش می کند می خواهیم از این تلاش منصرف شود».