فرزند آیت الله نظری با بیان این که والد بزرگوار بنا به تشخیص پزشک معالج و درمان کامل در بیمارستان بستری شد، افزود: آیت الله نظری خادم الشریعه دوم اردیبهشت امسال به دلیل خونریزی داخلی در یکی از بیمارستان های ساری بستری و مورد درمان قرار گرفته بود.

nazari-ayatolah4

 

 

به گزارش شرق پرس حجت الاسلام محمود نظری خادم الشریعه، فرزند آیت الله نظری خادم الشریعه در گفت و گو با رسا در ساری گفت: آیت الله نظری خادم الشریعه به منظور ادامه و تکمیل روند درمان از روز گذشته در یکی از بیمارستان های تهران بستری شدند.

 

 

وی با بیان این که والد بزرگوار بنا به تشخیص پزشک معالج و درمان کامل در بیمارستان بستری شد، افزود: آیت الله نظری خادم الشریعه دوم اردیبهشت امسال به دلیل خونریزی داخلی در یکی از بیمارستان های ساری بستری و مورد درمان قرار گرفته بود.

 

 

رییس ستاد بزرگداشت دهه غدیر کشور خاطرنشان کرد: در حال حاضر والد بزرگوار جهت پیشگیری و ادامه معالجات کامل با نظر تیم پزشکی در بیمارستان بستری شدند.

 

 

حجت الاسلام نظری خادم الشریعه با بیان این که حال عمومی آیت الله نظری خادم الشریعه در حال حاضر خوب است، خاطرنشان کرد: انشاء الله با الطاف خفیه حضرت حق و توسل به ذیل عنایت اهل بیت(ع) همه بیماران عافیت کامل و ایشان نیز شفا پیدا کنند.

 

فرزند آیت الله نظری خادم الشریعه همچنین از عنایات ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس جمهور و دیگر مسؤولان لشکری و کشور در این خصوص تقدیر و تشکر کرد.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه، از یاران صدیق امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، مؤوسس و بنیانگذار دهه غدیر در کشور اردیبهشت ماه امسال به دلیل کسالت در یکی از بیمارستان های ساری بستری و پس از بهبودی مرخص شده بود.