ذکریایی با اشاره به تائید ابتلای بیمار بستری شده در بیمارستان امام ساری به تب کریمه کنگو گفت : بهترین روش برای در امان ماندن پرسنل ابتلا, حفاظت فردی است و این اقدامات در حال حاضر انجام می‌شود...

ابتلای بیمار بستری شده در ساری به " تب کریمه کنگو" تائید شد

 

به گزارش شرق پرس معاون درمان بیمارستان امام خمینی ساری ابتلای بیماری که دو روز گذشته در بیمارستان امام خمینی ساری با علائم اولیه تب کریمه کنگو بستری شده بود را تایید کرد و گفت: بیماری این فرد به تب کریمه کنگو تایید شده وو درمان دارویی بر روی بیمار در حال انجام است.

 

ذکریا ذکریایی در گفت‌وگو با فارس در ارتباط با وضعیت بیمار بستری شده مبتلا به تب کریمه کنگو در بیمارستان امام خمینی(ره) ساری اظهار کرد: ابتلا این فرد به بیماری تأیید شد و در حال حاضر درمان دارویی بر روی بیمار در حال انجام است.

 

وی در ارتباط با وضعیت درمانی این ییمار گفت: با توجه به شرایط اولیه خونریزی که بیمار داشت، در حال حاضر خونریزی بیمار بند آمده و علائم شکمی این فرد هم بهبود پیدا کرده است.

معاون درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) ساری سن بیمار را ۶۱ سال عنوان کرد و یادآور شد: درمان دارویی در حال انجام است و با توجه به پاسخی که به درمان دارویی دارد بیمار رو بهبودی است.

ذکریایی در پاسخ به سؤال برای کاهش نگرانی پرسنل بیمار برای درمان این فرد، گفت: بهترین روش حفاظت فردی است و این اقدامات در حال حاضر انجام می‌شود.

 

همزمان مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان نوشهر هم گفت : فرد دامدار کجوری بستری شده در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان مبتلا به تب کریمه کنگو است .

دکتر سیدرحیم سیدپور در گفت و گو با ایرنا افزود : این دامدار کجوری که از یک هفته پیش در این بیمارستان بستری شده بود نتایج آزمایشات ابتلا به بیماری تب کنگو این بیمار مثبت است .

وی گفت : هم اینک با ارائه آموزش های لازم کادر درمانی کاملا در یک فضای قرنطینه ای کار درمانی این بیمار را شروع کرده اند و جای نگرانی وجود ندارد.