جلسه انتخاب اعضای هیات رئیسه شورای شهر ساری برای سال سوم از دوره چهارم چندان بی حاشیه نبود. انتخاب شمشیربند بعنوان رئیس شورا و استعفای محمدی کیادهی دیگر کاندیدای این پست نیز از مهم ترین اتفاقات این انتخابات بود.

shamshirband-kiadehi4

 

 

 

به گزارش شرق پرس در جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای شهر ساری ابتدا علیجان شمشیربند رئیس قبلی شورا و محمدحسن محمدی کیادهی عضو جدید الورود کاندید انتخاب رئیس شورا در سال سوم از دوره چهارم شدند.

 

 

پس از رای گیری که با حضور تمامی اعضا و نماینده فرمانداری برگزار شد, شمشیربند که ریاست شورا در سال گذشته را نیز در کارنامه داشت با کسب ۹ رای توانست باری دیگر بر کرسی ریاست شورا در مرکز استان مازندران تکیه زند.

 

 

اما انتخاب نائب رئیس شورا چندان کار سختی نبود. چراکه سید مهدی احمدی بعنوان تنها کاندید این سمت توانست با ۱۱ رای از مجموع ۱۳ رای اعتماد دیگر اعضا را بدست آورد.

 

 

پس از انتخابات هیات رئیسه, محمدی کیادهی نیز که اخیراً با استعفای دیگر اعضای شورای شهر ساری بعنوان عضو علی البدل وارد شورا شده بود اعلام استعفا کرد. وی در گفتگو با یکی از سایتهای محلی دلیل این استعفا را تخصصی نبودن حضور دیگر اعضا در کمسیون های مختلف شورا دانست.