نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از نشستی که استیضاح کنندگان با وزیر اقتصاد و دارایی داشتند به این نتیجه رسیدند که استیضاح اعلام وصول نشود و قرار است نقشه راهی برای پاسخگویی به نگرانی های استیضاح کنندگان کشیده شود.

ابوترابی فرد: استیضاح وزیر اقتصاد اعلام وصول نمی شود

 

 

شرق پرس: به گفته نائب رییس مجلس، بعد از نشستی که استیضاح کنندگان با وزیر اقتصاد و دارایی داشتند به این نتیجه رسیدند که استیضاح وزیر اقتصاد اعلام وصول نشود.
 
 
 
 

حجت الاسلام ابوترابی فرد در گفت‌وگوی زنده خبر شبانگاهی شبکه دوم سیما گفت:بعد از نشستی که استیضاح کنندگان با وزیر اقتصاد و دارایی داشتند به این نتیجه رسیدند که استیضاح وزیر اقتصاد اعلام وصول نشود.

 

وی از نشست ویژه وزیر اقتصاد ، رئیس کل بانک مرکزی و یکی از مسوولان قوه قضائیه در آینده ای نه چندان دور برای رفع دغدغه های نمایندگان مجلس خبرداد.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: قرار است در آن نشست ، نقشه راهی برای پاسخگویی به نگرانی های استیضاح کنندگان کشیده شود.

 

به گزارش ایلنا, ابوترابی فرد ، مهمترین موضوعات موردنظر استیضاح کنندگان در نشست امروز با دکتر طیب نیا وزیر اقتصاد را مسسات اعتباری مالی ، غیرمالی و میزان بعلاوه موضوع مالیات عنوان کرد.