شهردار ساری با اعلام اینکه اتاق فکر منتقدان توسعه شهر ساری را متلاشی خواهم کرد و اگر لازم باشد تا پایان سال این افراد متعرض را به شهروندان معرفی می‌کنم، تصریح کرد: معتقد هستم نقشه شوم مخالفان شهرداری ساری، هیچ نتیجه ای نخواهد داشت و همگان برای تعالی شهر ساری و آبادانی مرکز استان تلاش می‌کنیم.

obori-shahrdar5

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از تسنیم در مراسم تجلیل از کارگران شهرداری ساری و سازمان‌های تابعه شهرداری مرکز استان در باشگاه فرهنگیان ساری با گرامی‌داشت یاد و نام شهدای کارگری استان و شهرداری ساری، اظهار داشت: نقش موثر کارگران سختکوش در عرصه زیباسازی و رفت و روب شهرداری ساری امری ستودنی است.

 

 

وی با اشاره به نامگذاری ۹ اردیبهشت به روز شوراها، افزود: نقش اعضای شورای شهر ساری در رساندن مرکز استان به ساری توسعه یافته نقش آفرین بودند.

 

 

شهردار ساری با اشاره به اینکه قرار است پروژه‌های متعددی را همزمان با ولادت مولای متقیان (ع) در مرکز استان افتتاح و بهره‌برداری شود، تصریح کرد: همدلی، همزبانی و همبستگی کارگران شهرداری ساری، سبب افتتاح کمی و کیفی پروژه‌های عمرانی این شهر شده است.

 

 

عبوری با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری در حال خدمت‌رسانی واقعی به مردم است، خطاب به منتقدان شهردار ساری، افزود: مسئولانی که خدمتگزار مردم نباشند، شهروندان ساروی با آنان عقد اخوت نبستند.

 

 

شهردار ساری با اعلام اینکه بسیاری چشم دیدن آبادانی ساری را ندارند، گفت: ساری در مدار آبادانی قرار گرفته است.

 

 

وی با بیان اینکه ۱۳ پروژه عمرانی در مرکز استان آماده افتتاح و بهره‌برداری است، افزود: ۱۱ پروژه در سیزده رجب افتتاح و آغاز عملیات اجرایی سه پروژه بزرگ بهره‌برداری می‌رسد.

 

 

عبوری از افتتاح فاز دوم پل سردار شهید نوری در عبور ذغالچال خبر داد و گفت: این پروژه بدون حضور مسئولان شهری و با حضور مردم و خانواده شهدا افتتاح خواهد شد.

 

 

شهردار ساری با بیان اینکه پیگیری مطالبات مردم از سوی مسئولان استان بهتر از دروغ گفتن به مردم است، افزود: با نشر اکاذیب، تهمت و افترا به شهرداری و کارکنان آن، نتیجه عایدی منتقدان ساری نمی‌شود.

 

 

وی با اعلام اینکه منتقدان توسعه ساری نباید دنبال تفرقه انگیزی بین اعضای شورای شهر باشید، تصریح کرد: بنده ابایی از انتقادات و تخریب‌های افراد غیردلسوز توسعه شهر ساری نداشته و تا پای جان برای توسعه و آبادانی شهر ساری تلاش می‌کنم.

 

 

عبوری با بیان اینکه همه شهروندان ساروی باید برای رشد و اعتلای مرکز استان با شهرداری همکاری کنند، افزود: ساری در گذشته‌های نه چندان دور یکی از عقب افتاده‌ترین شهرهای کشور بوده و اکنون که در مدار توسعه یافتگی رسیده، عده ای بی منطق، دست به تضعیف، تهمت و افترا بر علیه شهرداری و شورای شهر ساری زدند.

 

 

وی با اعلام اینکه اتاق فکر منتقدان توسعه شهر ساری را متلاشی خواهم کرد و اگر لازم باشد تا پایان سال این افراد متعرض را به شهروندان معرفی می‌کنم، تصریح کرد: معتقد هستم نقشه شوم مخالفان شهرداری ساری، هیچ نتیجه ای نخواهد داشت و همگان برای تعالی شهر ساری و آبادانی مرکز استان تلاش می‌کنیم.

 

 

شهردار مرکز استان با بیان اینکه ردپای فعالیت‌های عمرانی در تمامی مناطق محروم ساری در حال اجرایی شدن است، گفت: شهرداری ساری در آینده نزدیک یکی از توریست پذیرترین شهرهای شمالی کشور می‌شود.

 

 

عبوری با اعلام اینکه مدعیان دروغین ساری باید نسبت به گزارش دهی فعالیت‌هایشان در دوره مدیریتی خود به مردم اقدام کنند، افزود: قطار در حال حرکت توسعه ساری به راه خود ادامه خواهد داد.